Thuis, net heel lang in bad geweest met mn dochtertje. Ga zo even met haar een luchtje scheppen, even naar speeltuin ofzo. Hoe ging het daar?
Wat FIJN!!! Dat er zoveel meer zijn die ongegeneerd ontzettend lui op de bank, in bad of bed liggen Wat kan het leven heerlijk zijn hè... Na de hele ochtend in bed te hebben gehangen zit ik nu net lekker gedoucht aan een late lunch te bedenken of ik vanmiddag nog iets ga doen of gewoon weer lekker met mijn nieuwe, langverwachte, spannende boek onder een dekentje kruip met een kop thee en die chocolade muffins die vanuit de kast naar mij roepen.
Op de bank met de kinderen, wij houden filmmiddag , ben net klaar met werken en zij zijn niet helemaal fit
Thuis op de bank. De kleine man slaapt, mijn gastkindje is een lampion aan het kleuren en de oudste twee zijn op school.
Haha, sorry... Helpt het als ik zeg dat gisteren een heel stressvolle dag voor me was? Ik moet trouwens ook gewoon vroeg koken hoor, mijn man moet voetballen vanavond en wil dan om half vijf macaroni eten. Dus moet toch IETS doen haha..