Lig heerlijk in bad! Met de deur op slot anders komen de kids om de haverklap binmen en aangezien papa thuis is doen ze het maar mooi even met met
Op de bank met een borduursetje. Cygnet. Gefeliciteerd. Las parijs en Thailand?? Woepieeee wil ik ook.
Hangend op de bank, op de achtergrond Veronica met The Big Bang Theorie... Kind op bed, lekker met een kop thee de avond doorkomen
op de bank half gtst kijken wachtend op mn patat shoarma schottel whaha. niet echt een spannende plek.....mocht ik nog ergens gaan zzpperen wat boeiender is zal ik misschien even aan dit topc denken. als ik het niet vergeet de zwangerschapsdementie is erg hevig op het moment
Bij de Mac een Big Tasty aan het schransen. Op weg naar huis (nog 130 km) te gaan. Lange maar vruchtbare werkdag gehad!
Tohhhh, ik heb opeens zo'n zin in een burger van de Mac!! Ik zit op de bank met mijn benen omhoog en de laptop op schoot, de kat er langs en de TV op Effe geen cent te makken
Zit op kantoor te werken voor m'n man. Heb helemaal geen zin, zat ook niet in de planning... Neem nog een grote hap van m'n gevulde speculaas en ga maar weer verder met facturen maken....