Net een brief ontvangen dat we via wifispots overal draadloos Internet hebben in onze omgeving. Ik heb hier totaal geen verstand van maar wordt ons thuis internet daar niet ontzettend traag van? We moeten het nl activeren op onze modem. Weet iemand hier meer over?
Nouja, je "moet" natuurlijk niets! Wij gaat het ook niet activeren. Houd er niet zo van dat andere mensen via onze modem kunnen internetten. Je zult maar net een whizzkid krijgen die eens eventjes gaat rondneuzen.... nee, bedankt! Ik heb gewoon een internetbundel op mijn telefoon, dus ik heb de wifispots toch niet nodig.
Kijk daar heb ik al iets aan! Dat zou ik inderdaad ook absoluut niet willen. Is dus daarmee ons Internet ook voor iedereen toegankelijk? Raar hoor dat ze dit doen, daar komen ze vast nog eens op terug
Zoals ik het heb begrepen is niet "jouw" internet maar het kanaal waarop jij wifi hebt onderdeel van de wifi-spot. Mocht je merken dat het internet trager wordt, dan kun je om een ander kanaal vragen. Er is mij verzekerd dat het om het kanaal gaat en de provider moet natuurlijk kunnen garanderen dat jouw privacy gewaarborgd is.