Ik moest even naar mijn moeders werk. Mijn man was een parkeerplek aan het zoeken en ik was alvast uitgestapt en naar de deur gelopen. Bij de schuifdeur aangekomen moest ik even wachten tot hij open ging. Er liep een groepje turks/nederlandse jongentjes voorbij van een jaar of 12/13. En in een keer kreeg ik een tik op me billen Ik werd me toch kwaad en begon een hele preek te houden tegen die jongens dat dit toch echt niet normaal is. Maar me man had het ook gezien en die had een parkeerplek gekregen, dus hij er ook naar toe en die jongens toespreken. Hadden ze onze auto (terwijl mijn man aan het zoeken was naar een parkeerplek) ook al bekogeld met sneeuwballen en rotjes. Terwijl onze dochter gewoon achterin zit. Toen me man eraan kwam (een opgefokte neger ) werden ze echt bang, en toen was het sorry meneer het zal nooit weer gebeuren. Ik snap echt niet wat deze jochies bezielt om een vrouw die een keer zou oud is op de billen te gaan tikken....
Nah wat een stel rotjochies zeg! Gelukkig was je man in de buurt. Het leek mij tenminste niet fijn om er in zo'n situatie 'alleen' voor te staan. Hopelijk hebben ze er van geleerd.
Wat een aso's. Hadden ze bij mij moeten doen, hadden ze een harde uithaal kunnen ontvangen, recht in hun gezicht.
Wat asociaal inderdaad! Ongelooflijk! Ik zou in zo'n situatie juist liever hebben dat mn man er niet bij was.. want die is nogal van het agressieve type zeg maar.. niet in het dagelijks leven maar wel als er iemand aan mij komt. Er was een keer een dronken man die in mijn richting spuugde en riep dat ik een hoer was die iemand moest vinden van mn eigen afkomst (ik ben NLse maar mijn man is buitenlands en wij liepen samen op straat in Antwerpen, waar we toen woonden).. toen is mn man echt helemaal geflipt en hij heeft een verleden als kickboxer dus dat is best eng..
Ik word ook regelmatig door volwassen mannen (jongeren dus echt nooit, die weten vast beter) uitgescholden omdat ik een hoofddoek draag.. 'gek' genoeg dus nooit wanneer mijn man erbij is, dan zijn ze nooit zo stoer.
Ik had ze ook wel een mep willen verkopen, maar ik wist niet wie het precies had gedaan...en om nou 5 jongens 1 voor 1 te gaan slaan Maar sowieso vind ik slaan geen oplossing, met woorden bereik je meer. Dus heb ff een hartig woordje tegen ze gezegt. En toen me man er aan kwam werden ze echt bang, dus die hebben hopelijk hun lesje wel geleerd. @ummkais, jeetje dat is toch ook niet normaal! Kan me voorstellen dat je dan bang bent dat je man flipt.
Haha ik zie het al voor me dat je die snotneuzen 1 voor 1 te lijf gaat! En mensen die dan langslopen maar denken dat jíj gestoord bent hahahahahaha! Nee helaas is het niet zo grappig, want ik denk niet dat die jongetjes daarvan onder de indruk zouden zijn.. en voor je het weet trekken ze een mes ofzo, weet jij veel! Wat dat betreft bereik je met woorden zeker meer..
Mijn zusje en ik hebben ook het nodige meegemaakt. Een van de dingen is dat ik ooit in mijn borst ben geknepen en toen mijn zusje ergens langsfietste toen ze een rok en een 60 denier legging aanhad riepen ze "Ik zie je k%t". Ik was toen zo perplex dat ik niets heb gedaan behalve weglopen, en mijn zusje durfde niets te zeggen omdat het een groep was. Ik ben eigenlijk ook blij dat mijn man er niet bij was want die is nogal ridderlijk aangelegd en schiet vaak alle dames 'in nood' te hulp.
Jeetje consider wat een nare actie zeg... Ik denk dat idd Miekjeman (ook zo'n grote bruine beer ) neen preek zou afhouden (en dan in de vorm van 'geef acht' )
aso zeg!!!! :x kan me voorstellen dat je wel even flabbergasted was, een tik op je kont! wel lachen dat toen ' je opgefokte neger ' eraan kwam ze wel even inbonden. maar je moet wel uitkijken tegenwoordig. vroeger zei ik altijd alles tegen alle ' jongetjes tot en met 18 ' als ze zich misdroegen of iets sexistisch riepen. dat doe ik niet meer, want men trekt tegenwoordig om minder weerwoord een mes/pistool. trouwens, leuk om te zien hoe jij eruit ziet consider! @ummkais: jemig! dat is echt een grove belediging @devy: crisis! dat zijn echt momenten dat je denkt ' verstond ik dat nu goed ' god ik herinner me nu ook iets. ik had een x een vent achter me aan in de supermarkt, toen ik nog een frisfruitig studentje was. uiteindelijk stond hij achter me in de rij en ging helemaal buigen om mijn benen van dichtbij te bekijken! echt zo uitchecken, bah! ik werd pissig en zei er wat van. toen werd ie kwaad. eenmaal buiten, toen ik met tassen aan t hannesen was op de fiets, liep ie langs en wat ie toen riep geloof je nooit. hij riep: ' tssss denk maar niet dat JIJ mij ooit zou mogen pijpen! ' alsof ik dat ooit had gewild en dit mijn straf was! ziek!
wij hebben een hele leuk stamkroeg alleen op zaterdag lopen er veel 16jarige we zijn er dan bijna nooit als we wel zijn loop ik altijd met mijn handen vlak bij me billen naar de wc en wie mij in mijn kont knijpt krijgt een flinke klap in zijn gezicht en ik zet hem er personelijk uit!!! voordeel dat het personeel ook al jaren onze vrienden zijn. je moet ze soms zien kijken als ze buiten staan vaak weten ze niet wat ze moeten zeggen hihi heb ook al een keer gehad dat er een groepje turkse jongens stond komt er 1 aan lopen en pakt me vol bij me borsten, ik geef hem een klap in zijn gezicht en hij wou me direct een vuistslag geven, mijn vriend zag dat en bemoeid zich er nooit mee ik los het altijd zelf op. nu dus wel het werd een kleine knok partij mede omdat ze blijkbaar de hele avond al vervelend waren (dat had ik gemist) hij sleurde de jongen naar buiten en wou hem een knal geven, komt zijn vriendje aan gerent niet slaan hij is 14!!! vriend-lief zegt en??? als hij mijn vriendin kan aanranden kan hij ook een klap incasseren en die heeft hij ook gehad. vroeger werd ik regelmatig door jochies van een jaartje of 12 na gefloten vond het vaak wel schattig, vroeg me wel vaak af of ik er nou hoerig bij liep ofzo hihi
oo het zelfde als hier in Rotterdam ( was blij dat ik er niet was met oudjaar ) gooien de gewoon strijkers naar je,, 2008 naar 2009 ook gebeurt en dat jaar ervoor ook al,, zijn ze bezopennn vrouwen kinderen mannen niemand was er veilig voor , je kleren zouden maar in de brand vliegen of het komt in je gezicht.. oo moet er niet aan denken,, zulke jongens gelijk op pakken en even laten zien wat er met iemand gebeurt als je een rotje of strijker af gaat in je gezicht.. ba ik haaat dat
Nou ik ben dus 21 en als ik uit ga gebeurt dat dus best vaak, dat in je kont knijpen. Ik ben 1,61 en heb cup G dus dat valt op als je een ietsje lager topje aanhebt en dan denken die jongens meteen zo van he die pak ik even. Maar de laatste keer was ik dat dus echt zat. Ik voelde dat iemand zacht in mijn kont kneep, en aangezien ik wist dat het een stelletje marrokanen waren reageerde ik niet. Maar toen kneep die jongen nog een keer maar nu echt pijnlijk hard. Dus ik draai me om en stel me voor. Die jongen was dom genoeg om te denken dat ik dat `leuk`bedoelde Dus ik steek me hand uit en hij ook, en voordat hij me die hand kon pakte ik ze ballen even stevig vast. En toen zei ik van als je dat nog een keer doet, dan ben je ze kwijt. Wel grappig want ze vrienden lachte hem keihard uit. Ik had toen net een slokje teveel op om over evetueele gevolgen na te denken, maar gelukkig kwamen die er niet. Maar ik denk niet dat ik dat nog eens zou durfen
Plus als je 1 van hen slaat ben jij nog strafbaar ook, zo zit helaas de wet in elkaar. Ongelooflijk wat een brutale pubers, bah:x
Blijkbaar houd bijna iedereen zijn mond voor dat tuig....ik kan dat echt niet...maar moet zeggen nu ik zwanger ben ik wel wat banger ben geworden.... wordt er echt niet goed van zeker niet van die voornamelijk marokkaanse jochies van een jaar of 15/18....denken echt dat ze alles kunnen maken tegen vrouwen...maar owee als je man erbij is...dan is er opeens niks meer aan het handje.... hoop dat je z'n ballen gekneusd hebt geknepen...zal hij het wel ff laten....