elke dag wel wat zoets eten, maakt niet uit wat! haha en natuurlijk hier neuzen en informatie opdoen!
Calve mayonaise Chipito´s Koffie Hyves en zwangerschapspagina Mascara Parfum verslaving , heb er nooit genoeg
@Nicole, welke fummies heb jij? Sorry dat ik even offtopic ga maar heb ook een parfum verslaving. haha
ik moet elke dag even op hyves kijken en natuurlijk zwangerschapspagina.. verder kras ik elke week 2 klavertjes4 weg
Is wel een dure verslaving he Maar ben afgelopen zomer op Tenerife geweest en daar zijn de parfummetjes een stuk goedkoper gelukkig , hahaha .. Op dit moment heb ik Prada , Carolina Herrera , Marc Jacobs Daisy , Thierry Mugler Alien , Hypnose Lancome , Armani diamonds en Armani city , en dan heb ik laatst nog een hele lading andere weggegeven omdat ik ze niet meer op kreeg En welke heb jij ?
Hey Lueke topic Mijn verslavingen: -Internetten ( Hyves,email,ZP ) -Goeie slechte tijden kijken ( elke avond, en ander programma gemist kijken ) -Hondje bezig houden ( pup van 7 mnd )
Hmmm waar ben ik verslaafd aan ... - Vriendlief en de kleintjes! - Mn telefoon -> smssen - Zwangerschapspagina - Msn - Douchen -> 2, 3, 4 keer per dag is heel gewoon ... - Knuffelen - Slapen
Deze 2 heb ik ook: alien en hypnose. Verder, cherry van dior, pure poison, gucci rush, en nog meer maar kom er zo even niet op. Idd een dure hobby. haha.. gtst is idd ook een verslaving van mij.
labello!!! en zwitzal, heb een hele droge huid, wordt gek als ik zonder zit. mijn honden ben ik verslaafd aan hihi
@Mrij Merk sigaretten: West Merk Cola: Liefst Coca cola, maar het is best prijzig dus wissel af met first choise Dus half hetzelfde
internet en mn huis bijhouden.. heb echt zo'n tik dat ik sochtends alles even netjes erbij wil hebben liggen nadat mn dochters even slapen.. en savonds na het eten ga ik weer door het hele huis heen met mijn spuitflacon van de witte reus en een doekje haha...
haha geen probleem hoor... nee wij hebben 2 honden en die verharen zo erg zucht....dat ik soms wel 3 keer per dag stofzuig, maar ja dat hoort ook een beetje bij me ik heb een poets tik wordt af en toe echt gek van mezelf hoor...
in zwangerschap: rennies!!! nutricia chocomel (geen andere nep merken, ik moet de enige echte hebben!) voor de zwangerschap: roken red bull beide: chocolade en een erg dure verslaving: tv series op dvd. ben zooo trots op mijn dvdkast!