Wat zou jij doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Eigen laten maken

  1. 'Tandem' duo wagen

  2. Duo wagen naast elkaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Zoals jullie zien krijgen we er in januari een tweede ukkepuk bij, alleen nu weet ik niet wat te doen met een wandelwagen.
    Mijn eigen wagen is eigenlijk een beetje kapot, maar die kan ik bijna gratis laten repareren.

    Nu zit ik eigenlijk ook wel na te denken over een duowagen, want ik kan niet een wandelwagen duwen en een buggy achter me aan trekken :confused: :D

    Wat voor wagen zou ik moeten nemen, een tandem soort of 1 naast elkaar of toch mijn eigen wagen laten maken?

    Mijn man is veel aan het werk dus de uitjes komen vaak op mij neer, niet dat ik hier problemen mee heb, maar ben dus wel vaak allen.

    Ga je vaak als je 2 kleine kinderen hebt de deur uit?

    De kleine komt in januari, dus ik denk ook niet echt geweldig wandel weer.. en als de kleine in de buggy kan is het zomer..

    Wat zou jij doen?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    TandemDuowagen! Weet je hoe smal winkels zijn ;)
     
  3. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Hoe oud is de oudste tegen de tijd dat nr 2 komt?
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Geboortedatum staat onder de banner ;)
     
  5. Niet meer actief

    Tandem...ook ivm met winkels etc
     
  6. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    mijn oudste was 2 jaar toen mijn tweede geboren werd. heb toen gewoon een buggybord gekocht.

    ging prima
     
  8. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik zou zelf niet zo snel voor zo'n grote wagen gaan. Maar das omdat ik die dingen gewoon zo log vindt!
    Er zijn ook andere opties:

    Bij sommige wagens kun je zo'n plankje monteren met wieltjes waar er eentje op kan staan. Een vriendin van mij heeft dat en dat gaat goed. kindjes schelen 1,5 jaar.

    Je hebt ook hele leuke draagzakken bijv. Minimonkey daar kun je de een of de ander in doen. (mn neefje van 4 maanden vindt dat heerlijk en z'n mama & papa ook! En voor oudere kindjes is het ook geschikt!)

    Nou, succes met je keuze!
     
  9. Niet meer actief

    Oh de oudste is dan 2 jaar? Nou gewoon lekker laten lopen of op een buggyboard idd...*Deel lette ff niet op*
    Alyssa zat vanaf 1,5 jaar al niet meer in de buggy hoor......die loopt gewoon mee aan de hand.
     
  10. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    De kindjes achter elkaar lijkt me praktischer ja :)
     
  11. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb ook zo'n opstapje voor mijn dochter gehaald en dat werkt prima. Als ze zelf wil lopen kan ze lopen en anders rust ze even uit op 't meerij-plankje!
    Ik heb de wagen van mijn schoonzusje wel eens "in de hand gehad" (zo'n tandem) maar die is zo mega zwaar! Ik hoef er niet eens over te denken!
     
  12. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Achter elkaar is heel zwaar.

    Ik zou voor naast elkaar kiezen en dan apart te gebruiken, dus aan een kant een reiswiegje en de andere kant een buggy. Later 2 buggy inzetjes naast elkaar.

    Zoiets wat Urban Jungle heeft.
    (En daar kun je de paden van de winkels gewoon mee in/langs)

    Succes.

    Gr. Cellie.
     
  13. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Is zo'n klein meiske van anderhalf niet veel te klein om op zo'n meerijplankje te staan?
    Ik ga wel eens boodschappen e.d doen, of gewoon een dagje shoppen, zij kan daar de hele dag toch niet op staan? (najah een middagje dan)
     
  14. Niet meer actief

    Mijn dochter wilde vanaf 1,5 jaar niet eens meer in de buggy, tenzij ik dr snel vastzette, want ze kreeg hem nog niet los zelf....
    maar verder, liep ze altijd gewoon mee, geen probleem, maar goed, da kind heeft me ook een energie.....
    Vanaf 2 jaar zat ze nooit meer in de buggy eigenlijk.....
    En dan te bedenken dat ik soms moeders met buggy's zie lopen dat ik denk; is da kind erin al 5? :(
     
  15. miloux

    miloux Bekend lid

    27 jul 2006
    760
    0
    0
    zeker naast elkaar!
    is net zo breed als een invalidewagen, en ik kon overal doorheen hoor,
    bij 2 kindjes achter elkaar zit de zwaarste voor, en probeer dan maar een stoep op te tillen:)
    Maar gewoon zelf gaan voelen met kinderen in een winkel
     
  16. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik vind ze leuker naast elkaar, zo ongezellig voor de achterste achter elkaar... maar een tandem is veel handiger denk ik, die past beter door (deur)openingen enzo dan een dubbele...
     
  17. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Zou je wel 1 aanschaffen, of zou je het gewoon zo laten?
    Vind de keus erg lastig, aangezien die wagens vrij duur zijn en ik heb al een gewone wagen, ook heb ik al een buggy.. Pffff vind het lastig!

    Hebben weer veel te inpulsief gehandeld en nu zit ik met de gebakken peren ;) 8)
     
  18. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind zo'n plankje niet echt 'je van het', ze zijn dan nog zo klein, als ze moe zijn kunnen ze niet even lekker zitten. naast elkaar vind ik gezelliger, maar wat elmo ook zegt, sommige winkels zijn zo smal! een tandem is dan weer handiger. pfff..... misschien eens uitproberen in de winkel? kijken wat lekker rijd en wat te manouvreren is?
     
  19. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik heb een tandem toendertijd gekocht van top mark inc. reiswieg nog geen 200 euro.
    En nu ruim 2 jaar later nog steeds in gebruik met onze derde...
    Geen minuut spijt van gehad!en ongezellig?
    niks van gemerkt! ze zijn nog zo klein!
     
  20. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Ik heb alleen een ervaring met de Urban Jungle...naast elkaar...deze wagen is 75 cm breed. Alle deuren zijn in NL minstens 80. Ik heb zelfs hier op Curacao nooit een probleem gehad....

    ! nadeel: de wagen is belachelijk duur...zelfs 2 de hands)

    suc6!
     

Deel Deze Pagina