Waar ben jij verslaafd aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 15 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Aan snoepen en aan mijn telefoon. Ik vind dat niet acceptabel van mezelf dus heb allerlei maatregelen getroffen om het terug te dringen. Met het risico het idiootste zp-lid te zijn, haha, hierbij:

1. Met een app reguleer ik mijn social media-tijd: max 10 minuten per dag op Facebook, geen toegang tot Pinterest etc.
    2. Met diezelfde app bespreken man en ik elke week ons telefoon- en computergebruik: hoelang en voor wat waren we online?
    3. Alleen als we allebei een deel van het wachtwoord invoeren kunnen we van de blokkade af, dus alleen na overleg.
    4. Voor het eetgedrag heb ik - en ja, dit is echt best wel heel gek, maar het werkt voor mij - een koffer met code die alleen manlief kent. Die staat in de voorraadkast. De kids mogen namelijk best eens per dag iets lekkers maar ik heb de neiging om die dagen thuis te blijven snoepen. Manlief kent alleen de code. 's Avonds leg ik klaar wat de volgende dag nodig is afhankelijk van wel of geen vriendjes of visite. Manlief snoept ongelimiteerd uit de koffer haha. Als we onverwacht visite hebben haal ik soesjes oid uiuit de vriezer en anders krijgen ze gewoon iets gezonds. Vind het best erg dat ik dit nodig heb maar denk dat als ik het even volhoud, het misschien ook zonder die koffer wel lukt.

Manque vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina