Wie weet er waar je de mooiste pretecho's kan maken in Friesland / Drenthe / Groningen?? De echo's bij onze vk zijn niet de aller mooiste en nu willen we graag een paar mooie echo's laten maken haha. Aangezien er zoveel mensen op het forum zitten met zoveel ervaringen, weet iemand vast wel een praktijk die mooie scherpe echo's kan maken! Dit is onze 8+5 echo en als ik zie hoe die van anderen er uit kunnen zien, wil ik dat ook zo graag!! Vooral met een week of 12
Oei dat is inderdaad geen scherpe echo foto. Geen idee,ik zou eens zoeken op Google voor bij jou in de buurt.
tja waar woon je prcies in friesland? Er zitten zoveel echopraktijken! Onze vk praktijk maakt ook niet de meest wonderbaarlijke echo's hihi! Maar wij hebben de 20 weken echo laten maken bij babyvieuw in oosterwolde en de 26 weken (pretecho)
Oosterwolde is 10 a 15 min rijden. Ja omdat er zoveel zijn, dacht ik de vraag hier maar eens neergooien First Look in Groningen en Kiekeboe in Langelo heb ik ook wel goede dingen over gehoord. Maak ons niet uit of het van Joure tot Groningen tot Assen is
Daar kunnen we ook heen voor de 20 weken echo, Amelink. Werd ook geadviseerd. Kon alleen niet op zn site vinden of die pretecho's deed.
Wij gaan voor onze 20 weken echo naar Babyview in Oosterwolde (zit bij een verloskundige in Assen maar die stuurt iedereen voor 20 wk echo door naar Babyview). Zal wel een goede zijn dus
Hier ook bij de verloskundige in Assen, maar ook wij werden voor de 20 weken echo doorgestuurd naar Babyview in Oosterwolde. Echt helemaal super! En ook super scherpe echofoto's. We hebben daar ook met 30 weken nog een pretecho gehad en dat was ook echt super super super mooi. Langelo zijn we ook een keer geweest maar vond ik echt veel minder dan BabyView!
ik ga ook zelf na assen, En ben voor een pretecho met 17 week na newlife/new look geweest in stadskanaal/musselkanaal. Ook erg mooi we gaan er met 27 week weer heen...
Hier in Emmen doet een van de echoscopisten in het ziekenhuis ook pretecho's. Hebben we bij beide zwangerschappen extra echo laten maken.
ja die vrouw van babyvieuw is echt zo leuk, zo ontzettend lief voor je! Neemt echt de tijd voor je en praat ook zo lief over je kindje echt een aanrader meid!
Leeuwarden zit 1 die maakt al echo's vanaf 8 weken. Garijp zit een. Oosterwolde zit 1. Dat is in Friesland. Zou even gaan googlen
Ik heb net mijn pretecho vandaag gehad met 25 weken bij praktijk tineke in Kollum. Super tevreden en heel mooie foto's en een dvd mee gekregen. Amelkink doet alleen nog maar de seo (20 weken echo).