Ja hoor, vanaf maandag kunnen we weer goedkoper naar Landal toe. Ik was hier al op aan het wachten. Ik ga maandag meteen bestellen en reserveren. Wie nog meer?
Is dit wat? Heb je het wel eens vergeleken met wat een verblijf kost als je het boekt zonder de actie? Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt maar de prijs is altijd wel erg aantrekkelijk.
De actie is altijd goedkoper. Je hebt geen reserveringskosten en je hoeft het beddengoed niet apart te betalen, dat scheelt hier al 55 euro ongeveer. Enige is dat je binnen een bepaalde periode moet boeken en niet in de vakanties.
Duidelijk, bedankt! ik ga vanavond even kijken. Dochter vond ons laaste bezoek aan Rabbit Hill zo geweldig dat ze er steeds om blijft vragen
Vanaf maandag zijn ze weer te koop. Het scheelt echt wel, ik was voor mei aan het kijken bij Coldenhove en het was nu al rond de 300 euro, dus dat scheelt echt.
Welk park raden jullie aan dan? mag in Nederland zijn. Beetje luxe en een leuk zwembad. En nette schone huisjes
Jeej ik ga ook weer boeken! Weet iemand of het land van Bartje ook hiermee geboekt kan worden? Indien niet, dan wil ik naar rabbit Hill. Edit: heb het al gevonden. Land van Bartje is er ook bij.
Top, we gaan zeker weer boeken. Voor welke periode kan je ze gebruiken? Ik weet dat bepaalde data uitgesloten zijn.
Mooi, ga ik weer kopen. Vorige keer Coldenhove met een gratis upgrade, we kregen een achtpersoons huisje.
Wij zijn al vaak bij land van Bartje geweest, ik vind het een superleuk park! Weet iemand of je wel een huisje krijgt of krijg je een chalet oid?
Ja, 2 x naar Land van Bartje geweest, maar dat is al een jaar of 9 geleden. Heel leuk park, ik wil er nu ook naartoe, maar liever in een gewoon huisje. Volgens mij zijn die chalets tot 4 personen. Je bent hetzelfde geld kwijt voor een 6-persoonshuisje, dus die boek ik altijd.
Welk park adviseren voor een meisje van dan ruim 3,5 en een baby van enkele maanden? In de accommodatie van land van Bartje die meedoet kan geen babybedje geplaatst worden en valt dus af