Leuk! Wat voor puppy? Onze puppies zijn nu 8 weken en gaan de komende week helaas al naar hun nieuwe baasjes.
Deel vakantie, deel spaarrekening en deel weekendje shoppen met dochter en zoon als dat straks weer een beetje fatsoenlijk kan.
Wij krijgen de pup pas half juni. Het is een pomeriaantje. Wat jammer dat ze al weg moeten wat voor pups had je en hou je er geen zelf?
Ik wil de slaapkamer voorzien van een nieuwe kleur en de dekbedovertrekken zijn ook aan vervanging toe. Dus daar gaat een deel in. Verder blijft het gewoon op de rekening staan, want we hebben veel onverwachte kosten gehad het afgelopen half jaar.
Te schattig! Hier om de hoek woont een pomeriaantje van 12 weken, heerlijke pluizenbol. Wij hebben labrador puppy's, en uiteraard houden we er eentje zelf. Zou ze graag allemaal houden, maar 9 honden in huis wordt iets te druk.
Jaa leuk zijn ze he ! Wij hadden er al eentje en ik wilde er al lang eentje bij. Nu kunnen we hem samen met de baby laten opgroeien. Oh die zijn zo leuk maar idd 9 honden is net ietjes te veel haha
Op de spaarrekening. We hebben niet echt een doel, al willen we wel de badkamer gaan doen, maar dat geld hebben we al wel gespaard (kunnen alleen niemand vinden die de komende maanden tijd heeft). Gisteren wel een nieuwe TV besteld. (wilden een TV in de slaapkamer, nu schuiven we die van een woonkamer door naar de slaapkamer en een nieuwe in de woonkamer)
Spaarrekening. Die heeft als prachtige doel onze grote verbouwing aan ons huis gekregen. Na jaren zoeken achter een ander huis, besloten dit huis om te bouwen tot een pareltje die voldoet aan onze eisen. Normaal kan alles wat we willen laten doen met het geld dat we al hebben maar ik vind het niet erg om ook wat doelloos geld te hebben
Hier wordt het vakantiegeld gereserveerd voor m’n (cosmetische) operatie in september. Compensatie kinderopvang ook. Of nou ja eigenlijk gaat alles op de grote hoop want in de vakantie gaan we natuurlijk ook vakantieachtige dingen doen en ondernemen wat geld kost dus het is in werkelijkheid lood om oud ijzer en meer voor het idee, dat je het ergens voor reserveert.
Normaal gaat het belastinggeld naar spaarrekening en vakantiegeld op aan vakantie. Dit jaar gaan we verhuizen in de zomervakantie verhuizen dus zal een deel daarin worden gestopt en deel spaarrekening.
Hier afbetaling van een schuld, restant van de zomervakantie en de rest op de spaarrekening voor hopelijk over 2 jaar aanschaf van een oud huis inclusief verbouwing..
Waarom ben ik begonnen met dit lezen... Nu wil ik ook allerlei dingen kopen/plannen! Wij zijn ondernemer en krijgen dus geen vakantiegeld, dit is voor ons een extra uitgave (hebben personeel). En qua belasting moeten we eigenlijk altijd betalen En we hebben ook geen recht op tegemoetkoming kinderopvang, omdat wij alleen voor vakanties en flex een contract hebben. Maar al die weken heb ik ook niet kunnen werken, dus was wel een flinke domper!! En de kosten waren al hoger afgelopen jaar doordat we extra maatregelen moesten nemen ivm corona zodat het bedrijf door kon gaan. Maar goed... klaagmodus uit! Ik hoop dat jullie heerlijk kunnen genieten van de extra centjes!! Dat wensen wij ons personeel ook altijd