ohhhhh, heb geen hormonen meer (toch?)) maar kan me zooooo ergeren aan dat mensen het verschil niet kennen tussen zei of zij. hij zij? of zei gaat weg? nee tuurlijk niet! sorry..
Ja ik erger me daar ook vaak aan. Maar goed, degene die het schrijft is misschien wel dyslectisch of heeft het Nederlands nog niet helemaal onder de knie Het woordje sowieso wordt ook op allerlei leuke manieren geschreven
hahahaha, en daar komt weer zo'n topic. oke, ik erger me aan : me eigen.. de enigste.. en ik zit langs jouw... maar ja, wat doen we eraan?
Hopen dat het spellingsonderwijs heeeeel veeeel aandacht gaat krijgen ipv te mekkeren op het 'slechte' rekenonderwijs op de basisschool.
Dat moet ik zit naast jouw zijn? Of mag je wel gewoon langs zeggen schrijven en moet het ipv jouw jou zijn? Sorry maar ik ben dus heel slecht in die dingen! En zeg dus ook echt heel vaak dat ik langs iemand ga staan/zitten/liggen !
Naast jou, zonder w Jouw is bezittelijk Jou is aanwijzend Correct me if i'm wrong hoor.. maar zo heb ik het geleerd.
ik doe de inkomende post op mn werk, je wilt niet weten wat voor geschreven brieven er binnen komen. "hij woondt hier niet meer" bijv.
Wat nog irritanter is.... geen leestekens gebruiken. Dan moet je soms een stukje wel 3 keer opnieuw lezen, voordat je begrijpt wat er staat. Dat vind ik veel erger dan jouw/jou, enigste, sowieso/zowizo/zowieso/sowiezo/zo-ie-zo etc.
Dat vind ik ook zo irritant ja een hele lap tekst aan elkaar zonder leestekens ik bedoel je moet het gewoon ontcijferen en snapt niks van wat er staat vervelend is dat he? Just kidding!
ik irriteer me altijd aan mensen die geen komma's en punten gebruiken.. en vooral ook niet tussendoor even op enter drukken 1 lang verhaal achter elkaar waarvan je niks begrijpt!