Hoi allemaal Mijn nod nadert en de testkriebels komen! Nu had ik bij mijn ovulatietesten van zk een hele rits zwangerschapstesten van het merk certain gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee? Het zijn dipsticks
Mijn nichtje testte er elke maand vals positief mee.. op een gegeven moment is ze naar een ander merk over gestapt.
Ja ik heb dat ook vaker gelezen van dat vals positief maar kan er niet zo heel veel van vinden op internet. Daarom houdt t me een beetje tegen... straks issie (hopelijk) positief en dan is het uiteindelijk niks
Oh ja, lastig is dat dan... Misschien altijd even ander testje er naast houden dan? Maar ja, dan kun je ze eigenlijk net zo goed weggooien.
Net twee testjes gedaan. Ik zie een enoooorm vaag streepje maar die stond er wel binnen 5 minuten maar ik vind ze niet echt roze kring ze ook niet goed op de foto. Is ook met avondurine gedaan maar ik weet het niet hoor.. ga morgen sowieso kv testen halen en met ochtendurine testen
Ik ben met de zwanger en kids dipsticks gestopt nadat elke maand vage streepjes had. Hun ook over geemaild en zij beweren dat er dan echt HSG in je lijf zit terwijl bloedtest 0.01 was.
Net zoals mijn streepjes hierboven? Ik verwacht hier ook helemaal niks van, pure zelfbescherming😉 Morgen ff naar de kruidvat