waar betaalbare grote slabben te koop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duifje72

Duifje72 Nieuw lid

27 jul 2006
    1
    0
    0
    Arnhem
    Mijn schoonmoeder maakt zelf slabben met mouwen. Heel handig omdat mijn zoon graag zijn mouw gebruikt om zijn mond af te vegen.
    Ze verkoopt ze voor € 5,- per stuk. In mijn foto-album vind je een paar voorbeelden, maar ze heeft ze ook met hello kitty en nijntje.
    Interesse? Stuur me dan een pb.

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik had ze altijd van de Wibra. Die zijn met druk knoopjes vast te maken. Ook heerlijk groot.
    Sinds 2 maand nu van de ikea, grote plastic slabben waar de armen ook bedekt zijn. Super makkelijk, even afspoelen na het eten en uit laten drogen. Scheelt weer wassen. om de paar dagen in de washmachine. Super spul.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Die over het hoofd zijn ideaal!
    Bij wibra! :D

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wel strijken na het wassen hoor ! (anders zijn ze niet meer waterdicht, stond een tijdje geleden in een topic :D )

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    grappig! thx!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    :) :) :) ! Geweldig.

Ik heb ook zo'n plastic soort schort, ideaal hoor, want hoe je ook oplet, op een of andere manier zit het eten toch overal.
    Verder heb ik ook die van de Wibra, zijn ook fijn, sowieso hou ik erg van badstof, neemt lekker veel op. Ze draagt hier als ze wakker is 90% van de tijd een slab, want ze kwijlt en spuugt de hele dag door.

Deel Deze Pagina