Meer mensen hier last van? Alle truien maat 104 van mijn zoontje zijn nu na 1x wassen al kleiner dan zijn truien van vorig jaar (maat 98 en ook veelal van de Zara). Super balen natuurlijk, want ik was ze niet anders dan de truien van vorig jaar en hou me aan het wasvoorschrift.
Wat zonde! Ik krijg de mijne al jaren niet meer in maat 98 of 104. Dus daarmee kan ik niet helpen. Op hoeveel graden heb je ze gewassen? Zou contact zoeken met de klantenservice hierover. Zo goedkoop is Zara nou ook weer niet.
Zonde.. Dit is een rede dat ik geen Zara kleding meer koop. Ik had er altijd last van. Deed de kleding de eerste keren zelfs apart wassen op 30 gr, maar alsnog gekrompen. Hier geen Zara meer!
Inderdaad op 30 graden, maar mijn kleding van vorig jaar ook en die maat 98 is nu gewoon groter dan die van maat 104 na 1x wassen en ook van de Zara. Ik ga zo een foto maken.
Ik zou naar de winkel terug gaan en het laten zien. Dit is zonde, dan kan je niets meer gebruiken. Hier sierlijks Zara in de kasten, dus geen ervaring mee.
Ik heb net wat besteld bij de mini meiden maar nog niet gewassen Maar heel eerlijk soms wil ik er niks kopen want vind de kwaliteit echt niet goed Maar ze hebben wel leuke dingen
Ik heb deze foto naar de Zara ge appt. Ik verwacht er alleen niet zoveel van, want de bon heb ik niet meer. Maar normaal is dit toch niet (de groene trui is nieuw 1x gewassen op 30 graden en maat 104. De andere draagt hij al een jaar wordt ook wel op 40 graden gewassen en is maat 98)
Ondanks dat je bon niet meer heb zou ik toch terug gaan ipv appen… je hebt denk ik gepind? Dus je kan gewoon je afschrift laten zien
Is een productiefout dan. Normaliter krijgen ze een proef set binnen, die meten ze na en daar knippen ze een stukje van 10x10 uit en moet door een was en kleurtest komen. (Mn moeder heeft een tijdje inkoop gedaan) Als er teveel krimp is of kleurverschil dan wordt de proef afgekeurd. Kennelijk zijn hier stappen gemist of genegeerd in de kwaliteitscontrole. Ik zou gewoon een klacht indienen en dat je deze kwaliteit niet gewend bent en niet wil accepteren.
Al deze truien zijn trouwens bij de vestiging in Leiden teruggestuurd begreep ik van mijn broer die daar woont. Er is dus gewoon iets mis met die truien..
Ik heb niks geks gemerkt aan de nieuwe collectie (meisjes maat 98 en 104). Nu al een aantal x gewassen en deels in de droger.
Nu al lang niks meer gekocht maar heb dat vroeger ook wel eens gehad. Een wollen trui op volwassen maat die echt zonder overdrijven een peutermaat werd. Ook gewoon volgens voorschrift gewassen. Ook nog nooit ergens anders meegemaakt. Ik zou het melden bij de klantendienst
Ik heb het opgegeven. Bij de klantenservice helpen ze je gewoon niet als het in een winkel gekocht is en niet online. En als ik om andere contact gegevens vraag zeggen ze ook dat ze niets kunnen betekenen. Helaas pindakaas.