Eindelijk als t kan altijd met acceptgiro omdat ik bijna altijd meerdere maten bestel en vaak dingen retour moet doen. Dan betaal ik alleen t verschil . Anders ideal
Meestal PayPal aangezien ik het vaakst uit het buitenland koop. Als ik dan toch iets van een Nederlandse winkel koop dan gebruik ik wel iDeal, gebeurt alleen vrij zelden.
Het liefst met paypal, omdat je dan gewoon je geld terugkrijgt als het niet geleverd wordt. Helaas heeft niet elke website die mogelijkheid (of je moet bijbetalen..), dan kies ik voor iDeal
Hier het liefst paypal. Dat geeft me toch een veilig gevoel. Heb al 2x mijn geld terug gehad zo. Als het niet anders kan iDeal of creditcard.
Paypal en creditcard heb ik niet het liefst betaal ik meteen via ideaal. Heel soms nog met acceptgiro als dat zo beter uit komt bijvoorbeeld bij bol.com.
PayPal, als dat een mogelijkheid is. Anders meestal acceptgiro. Omdat PayPal kopersbescherming heeft en acceptgiro pas betaald wordt als je het al hebt ontvangen. iDeal vind ik maar een gedoe met die random reader (altijd kwijt haha) en creditcard hebben we niet.