Hoi, Voor mijn zoontje hebben we nu een beuken babykamer, met commode en ledikant en kledingkast. Nu ben ik zwanger van een tweeling en is mijn zoontje ongeveer 15 a 16 maanden als ze geboren worden, dus hij zal nog even in een ledikant moeten slapen. Nu willen we de babykamer voor de tweeling gaan gebruiken, maar lijkt het me wel leuk om 2 dezelfde ledikantjes te hebben staan. Ons zoontje krijgt zijn ledikant dus mee naar zijn nieuwe kamer en we gaan dan 2 beuken ledikantjes kopen voor de tweeling. Tot nu toe vinden we het erg moeilijk om een betaalbaar beuken ledikantje te vinden, meestal is het een deel van een complete babykamer en betaal je al gauw 300 a 400 euro per ledikant. Misschien heeft iemand een idee waar ik kan kijken of heeft iemand wat zien staan in een folder of bepaalde winkel? Groetjes Saskia P.S. Bij Ikea heb je voor 39 euro een beuken ledikant, maar die ziet er niet echt stevig/stabiel uit? Verder lijkt het alsof beuken uit de mode is?
tja ik wilde net zeggen bij ikea hihi volgens mij zijn ze wel stevig/ veilig genoeg anders verkoopten ze die nu niet meer als er ongelukken mee gebeurde maar je kan ook eens op marktplaats kijken, staan ook vaak losse bedjes op : heb mijn "beuken"ledikantje ook daar vandaan veel succes met zoeken grtz Ramona
Heb even op de site van Gardo gekeken, maar het is een grenen ledikantje en niet beuken, helaas, hij is niet duur trouwens 49,99
Bedankt allemaal. Ik zal binnenkort even een keer naar Ikea gaan om het ledikant in het echt te zien, want op de site lijkt hij niet echt stevig, haha. En op Marktplaats heb ik ook al gezocht, maar ik wil 2 dezelfde ledikantjes voor de tweeling en de meeste mensen verkopen maar 1 ledikant. En 90% van de babykamers zijn tegenwoordig licht of wit van kleur, dus beuken is sowieso niet veel aangeboden.