Ik heb gewoon echt het idee niet dat ik zwanger ben! Ik heb van de week 2 avonden vreselijke ongesteldheidskrampen en rugpijn gehad, was ook beetje weeiig, een gevoel dat ik herken van de andere 5 keren dat ik het prille begin mee mocht maken. Maar nu... Behalve af en toe beetje menstruatie gevoel heb ik nergens last van? Geen gevoelige borsten, niet misselijk, niet meer of minder eetlust, geen rugpijn etc. Ik heb gewoon het gevoel dat het niet klopt, dat dit niet goed zit. Hcg was donderdag 158, heel netjes voor 13dpo. Morgen mag ik nogmaals bloedprikken. Testen lopen netjes op, kV knalt en cb is nu 2-3 geworden, dus dat zou een geruststelling moeten zijn... Moet nog tot 4 oktober wachten op de eerste echo, zou dan 6+5 moeten zijn. Heb er een hard hoofd in... Herkenbaar voor iemand? (Positief of negatief maakt niet uit! Ben na 3 miskramen liever realistisch)
meid maak je niet druk.. ik ben nog geen dag misselijk geweest..voelde me ook echt niet zwanger, maar zie mijn banner.. geen kwalen zegt niks...als je straks dan een goede echo hebt gehad wordt het allemaal wat reeeler..
Na miskramen is die angst denk ik zeer begrijpelijk, maar zoals je ergens van binnen ook wel weet: symptomen zeggen niets. De een barst van de klachten en krijgt een miskraam, de ander heeft geen klachten en daar loopt het wel goed. Zelf wist ik aldoor voor mijn nod al zeker dat ik wel zwanger moest zijn door de klachten die ik had. Maar ik ken genoeg vrouwen die aan niets merkten zwanger te zijn op een positieve test na. Sterkte met het afwachten tot de eerste echo!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen ook niets gevoeld, in het begin. Met momenten wat pijnlijke borsten maar ook niet heel vaak. Ik snap je onzekerheid maar van de andere kant ook fijn als je geen kwaaltjes hebt. Gelukkig heb ik geen(geconstateerde) miskraam gehad maar kan me voorstellen dat als je meerdere miskramen hebt gehad de angst groter is.. Misschien voorleggen bij je vk en kunnen ze wat eerder een inwendige echo doen? En anders miss nog eens testen om te kijken hoeveel het oploopt( hoewel dit ook weer onzekerheid met zich mee kan brengen..) Hopelijk heb je wat afleiding en gaan de aankomende weken, tot aan de echo, vlot
Ik snap je angst, zeker gezien je geschiedenis. Ik had ook nergens laat van en inmiddels ligt er toch echt een exemplaar van 3mnd nu in zijn bedje. Symptomen zeggen helemaal niets. Gefeliciteerd!
Thanks voor jullie lieve (en nuchtere!) reacties! Zoals ik al zei ben ik 5x eerder zwanger geweest en heb het eigenlijk nog nooit zo meegemaakt, dat ik zo snel al zo weinig meer merkte ervan. Denk dat het daar dus vandaan komt dat ik twijfel of het wel klopt. Is dat nu angst of intuïtie? Lastig! Bij de Gyn mag ik echt pas op 4 oktober komen, eerder kan niet. Heb wel zitten kijken of ik misschien met 6 weken naar een kennis van mij kan gaan, echoscopiste met pretecho bureau. Maar ja aan de andere kant ben ik ook weer wat huiverig of dat dan niet juist meer onzekerheid gaat brengen, als er bijv nog geen hartje of vruchtje zichtbaar is. Morgen iig maar even de hcg waarde afwachten.
Hey shart! Van harte gefeliciteerd alvast Nou, ik vond bij deze zwangerschap ook dat er vast iets misging want ik voelde niet wat ik voor mijn gevoel móest voelen... En heb ook pas tussen 8 en 11 weken misselijkheid gehad wat daarna weer wegging. Verder viel het allemaal mee. Alleen vreselijk moe geweest. Dus ik dacht dat het niet goed zat, niets was minder waar want zit nu op week 31 en heb echt een hele relaxte zwangerschap haha! Is ook wel handig met baby nummer 3
Ik had beide keren nergens last van tot 6weken. Vorige keer werd ik wat vermoeider. Nu misselijk, moe en totaal geen eetlust meer.
Elke zwangerschap is anders bij de vierde had ik voor het eerst een innestelings bloeding ik dacht ongesteld te worden zelfs En misselijkheid begon pas met 7 à 8 weken en hield echt lang aan helaas De eerste voelde ik me meteen anders en misselijk De andere twee begon ook pas na 6 weken De menstruatie kraampjes zijn ook normaal Komt wel goed joh niet stressen voor je het weet is het 4 oktober Weetje bij de eerste 2 was ik me nauwelijks van bewust dat het ook mis kon zijn Was jong 19 bij 1e en 21 bij 2e bij de 4e was ik 28 en toen ook echt stressen van zit het wel goed en alles Maat echt het gaat goedkomen je kan er niks aan veranderen mocht het fout gaan Wens je een voorspoedige zwangerschap toe
Ik ben nu 6w1d en herken wat je zegt. Op wat vermoeidheid na en af en toe wat gevoelige borsten merk ik eigenlijk ook niks. Ik lees regelmatig dat dit ook mogelijk is maar je verwacht eigenlijk wat anders. Kan je helaas niet gerust stellen want heb zelf mijn eerste echo over 8 dagen. Ik hoop dat je deze keer mag genieten van een volledige zwangerschap en daarna een wolk van een baby.
Hier begon het bij bij beide zwangerschappen vanaf 6 weken dat ik symptomen kreeg. En dan voornamelijk bij beide misselijk/overgeven
Thanks allemaal! Waarde was 1663! Voor 18/19dpo bovengemiddeld! Ik ga denk ik maar gewoon op de roze wolk plaatsnemen en me niet te veel laten leiden door mijn angst op een teleurstelling! Dankjulliewel
1e zwangerschap vrijwel geen klachten gehad.. alleen rug en bekkenpijn. 2e zwangerschap idem liep alleen uit op een ma. bij de 3e heb ik in het begin ook vreselijke krampen gehad, ik kon wel door de grond zakken van de pijn. is allemaal goed gegaan en een paar weken kwamen de pijntjes en vermoeidheid weer die er allemaal bij horen. maar nooit geen dag misselijk geweest.. hooguit af en toe eens een half uurtje
Geniet ervan zou ik zeggen Ik begrijp je angst hoor, maar je waardes zijn prachtig. Nogmaals gefeliciteerd!
Shart super gefeliciteerd met je zs en wat een goede hcg waarde!! Kwaaltjes wel of niet zegt niets over het goede verloop van je zs, ik duim dat alles goed zal gaan!