Groeide jouw buik bij een tweede sneller?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Renate28, Nov 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Groeide jouw buik bij de tweede sneller?

1. ja

2. nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    De titel zegt het al. Mijn buik is nu al belachelijk aan het groeien. Zo groot was hij bij de eerste met 4 maanden nog niet eens.

2. Djam

Djam Actief lid

Aug 2, 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik ben morgen 13 weken zwanger en heb nu al een behoorlijke buik :confused: Dat was bij mijn eerste totaal anders. Maar ja ben er best trots op hoor :D

Liefs Mariska

3. Bij mij groeit hij ook sneller dan bij de 1ste. De rek zit er nog in denk ik, hahaha!

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

Oct 10, 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    bij mij groeit ie zeker sneller heb al 2 wkn zwsbroeken aan :D ;)

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik kan er nog niet over mee praten maar ben wel heel benieuwd, hou dit topic in de gaten.

groetjes
    conny

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    bij alledrie ongeveer hetzelfde, hoewel: deze keer zelfs een weekje of wat later.

7. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik merk het verschil heel erg bij de 1e had ik pas zwangerschapskleding rond de 25 weken nodig en bij deze zit ik al vanaf week 15 in de kleding.

En mijn buik is nu al bijna zo groot als dat hij bij de eerste aan het einde was, ben erg benieuwd waar dit gaat eindigen hihi

Ik ben bij de eerste 15 kilo aangekomen en nu zit ik op 3 kilo maar heb nog wel 13 weken te gaan.

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ja bij mij wel ben benieuwd wat de derde gaat doen :confused:

9. Esmeesmama

Esmeesmama Actief lid

Dec 29, 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Oh-oh... Ik heb net een avondjurk gekocht voor een chique kerstfeest van de zaak....

Ik hoop maar dat ik die over 3 weken nog aan kan, zonder dat iedereen ziet dat ik zwanger ben... :)

10. Bubbles

Bubbles Actief lid

Oct 26, 2007
    259
    0
    0
    Volgens mij is dat meestal t geval. Uitzonderingen daar gelaten.

Of je moet echt sportverslaafd zijn dan train je buikspieren weer opnieuw heel strak, want daar schijnt het aan te liggen.

Leuk toch juist, snel die buik!

11. minniemouse

minniemouse Actief lid

Mar 11, 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Zo hier wel zeg!

Ben vandaag 11 w 1 d zwanger en draag nu 2 weken positiebroeken. Mijn buik is nu ongeveer net zo groot als toen bij de 1e met 20 weken...
    (misschien nog een restje achtergebleven, niet qua gewicht ben lichter dan ooit)

Ik hoop ook dat ik het kindje eerder ga voelen dan bij de 1e. Toen gelukkig al met ruim 17 weken, dus hopelijk duurt het niet heeel lang meer.

12. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

Jun 19, 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    ja ik heb nu ook al zwangerschapsbroeken aan.
    En ben nog maar 11 weken zwanger.
    En bij de eerste had ik ze pas nodig bij 20 weken.

13. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

Jun 19, 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    ooh ja iedereen zegt ook tegen mij. Zijn het er geen 2 hahaha

14. swesti

swesti Lid

Sep 18, 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    Ja bij mij is dat ook zo. Het groeit veel sneller. En het lijkt alsof ik weer een puntbuik krijg. NEt als bij de eerste , dus een jongetje. Ik weet het niet zeker ben nu 11 weken zwanger. We zouden een meisje wel leuk vinden ,maar we denken dat het weer een jongetje wordt hahaha. :)

15. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Tot nu toe niet, dus ben heel benieuwd! Broeken zitten minder lekker, maar verder nog niks.

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij de eerste paste ik na een week of 10 al geen gewone broeken meer, en moest ik aan de zwangerschapskleding.

Bij de 2e heb ik besloten dat ik na week 22 niet meer mijn spijkerbroek aan kon en dat ik over moest gaan tot de zwangerschapskleding. Pas bij 25-26 weken werd ik duidelijk zichtbaar zwanger.

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Mijn buik groeit nu veeeeeeeeeeeeeeel sneller als tijdens de zwangerschap van Lynn. Misschien komt het ook omdat ik 5 maanden na de bevalling alweer in verwachting ben en mijn buik nog niet echt terug stevig was.

Share This Page