De titel zegt het al. Mijn buik is nu al belachelijk aan het groeien. Zo groot was hij bij de eerste met 4 maanden nog niet eens.
Ik ben morgen 13 weken zwanger en heb nu al een behoorlijke buik Dat was bij mijn eerste totaal anders. Maar ja ben er best trots op hoor Liefs Mariska
Ik kan er nog niet over mee praten maar ben wel heel benieuwd, hou dit topic in de gaten. groetjes conny
Ik merk het verschil heel erg bij de 1e had ik pas zwangerschapskleding rond de 25 weken nodig en bij deze zit ik al vanaf week 15 in de kleding. En mijn buik is nu al bijna zo groot als dat hij bij de eerste aan het einde was, ben erg benieuwd waar dit gaat eindigen hihi Ik ben bij de eerste 15 kilo aangekomen en nu zit ik op 3 kilo maar heb nog wel 13 weken te gaan.
Oh-oh... Ik heb net een avondjurk gekocht voor een chique kerstfeest van de zaak.... Ik hoop maar dat ik die over 3 weken nog aan kan, zonder dat iedereen ziet dat ik zwanger ben...
Volgens mij is dat meestal t geval. Uitzonderingen daar gelaten. Of je moet echt sportverslaafd zijn dan train je buikspieren weer opnieuw heel strak, want daar schijnt het aan te liggen. Leuk toch juist, snel die buik!
Zo hier wel zeg! Ben vandaag 11 w 1 d zwanger en draag nu 2 weken positiebroeken. Mijn buik is nu ongeveer net zo groot als toen bij de 1e met 20 weken... (misschien nog een restje achtergebleven, niet qua gewicht ben lichter dan ooit) Ik hoop ook dat ik het kindje eerder ga voelen dan bij de 1e. Toen gelukkig al met ruim 17 weken, dus hopelijk duurt het niet heeel lang meer.
ja ik heb nu ook al zwangerschapsbroeken aan. En ben nog maar 11 weken zwanger. En bij de eerste had ik ze pas nodig bij 20 weken.
Ja bij mij is dat ook zo. Het groeit veel sneller. En het lijkt alsof ik weer een puntbuik krijg. NEt als bij de eerste , dus een jongetje. Ik weet het niet zeker ben nu 11 weken zwanger. We zouden een meisje wel leuk vinden ,maar we denken dat het weer een jongetje wordt hahaha.
Bij de eerste paste ik na een week of 10 al geen gewone broeken meer, en moest ik aan de zwangerschapskleding. Bij de 2e heb ik besloten dat ik na week 22 niet meer mijn spijkerbroek aan kon en dat ik over moest gaan tot de zwangerschapskleding. Pas bij 25-26 weken werd ik duidelijk zichtbaar zwanger.
Mijn buik groeit nu veeeeeeeeeeeeeeel sneller als tijdens de zwangerschap van Lynn. Misschien komt het ook omdat ik 5 maanden na de bevalling alweer in verwachting ben en mijn buik nog niet echt terug stevig was.