Waar bewaar jij huissleutels thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb een 'purse organizer' en daar zit een ketting voor sleutels aan dus daar heb ik standaard mijn sleutels aanhangen. Ideaal! 😀

2. blondine01

blondine01 Niet meer actief

Altijd in de deur

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb de huissleutel altijd in de voordeur. Ik ben namelijk zo'n muts die anders een keer de deur achter zich dichttrekt en hem vergeet. Hij zit dus ook altijd een slag gedraaid zodat ik hem zeker weten aanraak voor ik de deur uit ga.

Helaas heeft de kleine inmiddels een sleuteltik ontwikkeld dus dal binnenkort wat nieuws moeten beginnen.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Laatst in de duplobak ;)

Over het algemeen op het keukenkastje, maar als ik ga slapen gaan ze mee naar boven. Als ze dan s nachts inbreken is ook niet gelijk m'n auto weg :p

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.187
    23.267
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    In de la van het haltafeltje. Altijd met de sleutel gericht naar links en altijd op dezelfde plek in de la, zodat ik hem bij brand blindelings kan pakken. Beetje een gekke tic geworden :):D

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    In de keuken hebben we een plankje met daarop een mandje, daar leg ik ze altijd neer. Ook fietssleutels en autosleutel. We lopen altijd langs die plek, of we nu voorom of achterom thuis komen, daarom zo handig; ik hoef de sleutels er maar in te gooien, zonder na te moeten denken.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Aan de kapstok. Althans mijn huissleutels en alle auto sleutels.

Mijn man bewaard zijn huissleutels in z'n broekzak.. lekker handig haha

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Een sleutel in mijn tas, een sleutel aan de verwarming naast de voordeur (dat is de noodsleutel, voor als we 's nachts een keer moeten ontsnappen, dus die mag daar nooit weg) en een sleutel op de wasmachine in de berging (voor de schuurdeur en achterdeur).

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Op tafel, in mn tas, in de keukenla, of als dl ermee aan de haal gaat (er hangt een knuffeltje aan) tussen haar knuffelbeesten.

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    In mijn tas, en met hoge uitzondering als ik m'n tas niet mee had in mijn jaszak.. Heb t mezelf aangeleerd omdat ik chaotisch in m'n hoofd ben, en ze anders altijd kwijt ben :p
    Maar eigenlijk zorg ik dat ik m altijd in mijn tas heb zitten

11. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

In mijn handtas. En mijn man op het gangtafeltje. Reservesleutels veilig opgeborgen.

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Aan het sleutelrek anders ben ik ze constant kwijt

13. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    In een Marokkaanse kommetje staat op het dressoir. Lekker makkelijk. Daarnaast nog een kommetje met kleingeld.

14. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Aan een haakje en gewoon op het aanrecht.

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    In mijn tas. Zo kan ik ze niet vergeten of kwijtraken.

16. In de gang hangt naast de spiegel zo'n 'sleutelhuisje'. Daar hangen mijn sleutels altijd. M'n man heeft ze altijd in z'n broekzak zitten en als hij zich 's avonds uitkleedt, legt hij ze in de badkamer zodat hij ze de volgende dag weer meteen in z'n broekzak kan doen bij het aankleden :D

17. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    In mijn jaszak of in mijn tas.. al probeer ik hem nu standaard in een kastje te leggen, zodat ik niet iedere keer mijn jas of tas na hoef te zoeken hehehe

18. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wij hebben een plankje in de hal. Daar leggen we alle sleutels op. Lekker handig ook voor dat inbrekers

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

In mijn tas, man in broekzak en dat gaat van ene broek in andere broek.

20. Betsy

Betsy Niet meer actief

De koelkast, de magnetron, de fruitschaal, de buitenkant van de deur.... :D

Deel Deze Pagina