Ik heb een 'purse organizer' en daar zit een ketting voor sleutels aan dus daar heb ik standaard mijn sleutels aanhangen. Ideaal! 😀
Ik heb de huissleutel altijd in de voordeur. Ik ben namelijk zo'n muts die anders een keer de deur achter zich dichttrekt en hem vergeet. Hij zit dus ook altijd een slag gedraaid zodat ik hem zeker weten aanraak voor ik de deur uit ga. Helaas heeft de kleine inmiddels een sleuteltik ontwikkeld dus dal binnenkort wat nieuws moeten beginnen.
Laatst in de duplobak Over het algemeen op het keukenkastje, maar als ik ga slapen gaan ze mee naar boven. Als ze dan s nachts inbreken is ook niet gelijk m'n auto weg
In de la van het haltafeltje. Altijd met de sleutel gericht naar links en altijd op dezelfde plek in de la, zodat ik hem bij brand blindelings kan pakken. Beetje een gekke tic geworden
In de keuken hebben we een plankje met daarop een mandje, daar leg ik ze altijd neer. Ook fietssleutels en autosleutel. We lopen altijd langs die plek, of we nu voorom of achterom thuis komen, daarom zo handig; ik hoef de sleutels er maar in te gooien, zonder na te moeten denken.
Aan de kapstok. Althans mijn huissleutels en alle auto sleutels. Mijn man bewaard zijn huissleutels in z'n broekzak.. lekker handig haha
Een sleutel in mijn tas, een sleutel aan de verwarming naast de voordeur (dat is de noodsleutel, voor als we 's nachts een keer moeten ontsnappen, dus die mag daar nooit weg) en een sleutel op de wasmachine in de berging (voor de schuurdeur en achterdeur).
Op tafel, in mn tas, in de keukenla, of als dl ermee aan de haal gaat (er hangt een knuffeltje aan) tussen haar knuffelbeesten.
In mijn tas, en met hoge uitzondering als ik m'n tas niet mee had in mijn jaszak.. Heb t mezelf aangeleerd omdat ik chaotisch in m'n hoofd ben, en ze anders altijd kwijt ben Maar eigenlijk zorg ik dat ik m altijd in mijn tas heb zitten
In een Marokkaanse kommetje staat op het dressoir. Lekker makkelijk. Daarnaast nog een kommetje met kleingeld.
In de gang hangt naast de spiegel zo'n 'sleutelhuisje'. Daar hangen mijn sleutels altijd. M'n man heeft ze altijd in z'n broekzak zitten en als hij zich 's avonds uitkleedt, legt hij ze in de badkamer zodat hij ze de volgende dag weer meteen in z'n broekzak kan doen bij het aankleden
In mijn jaszak of in mijn tas.. al probeer ik hem nu standaard in een kastje te leggen, zodat ik niet iedere keer mijn jas of tas na hoef te zoeken hehehe
Wij hebben een plankje in de hal. Daar leggen we alle sleutels op. Lekker handig ook voor dat inbrekers