Mijn zoontje wandeld in zijn slaap, heb dus de sleutels s'nachts op mijn nachtkastje. Ben bang dat hij ze anders pakt
Overdag in een bakje daarvoor bestemd op het aanrecht en 's nachts gaan alle sleutels, beurzen, autopapieren en telefoons mee naast het bed...
Meestal op het schoenenkastje, soms vergeet ik ze uit het net van de kinderwagen te halen dus dan zitten ze daar nog in.
Overdag meestal aan de kapstok & s'nachts altijd gewoon in de deur. Dat heb ik mijzelf aangeleerd uit angst dat ik anders in paniek mijn sleutels niet kan vinden mocht er brand uitbreken.
Mijn sleutels zitten in mijn handtas al moet ik erop letten dat de jongste ze er niet uitvist. Een paar dagen geleden was ik mijn sleutels ook kwijt toen bleken ze onder zijn speelgoedkist te liggen. Mijn man heeft ze altijd in zijn zak, op de kast of op de telefoon naar de deur liggen. Voor ons volgende huis wil ik deze graag bestellen;
Hoi! Zo'n huisje vind ik handig en leuk maar onhandig dat je er maar twee bosjes kwijt kan.. Voor auto sleutel wil ik bv ook kunnen ophangen en schuursleutel. Zijn er alternatieven te koop die ook nog eens mooi eruit zien?
Uhm voor heen overal en nergens Nu een sleutelkastje gekocht voor in het halletje, Soms hangt hij ook nog in de deur ( aan de binnenkant dan)
Op tafel. Lekker handig voor eventuele inbrekers. Kunnen ze hem zo pakken en de auto jatten. Hoeven ze niet naar boven waar wij liggen te slapen..
Hier hangt altijd een paar sleutels aan de kapstok want als er brand uitbreekt in huis moeten we wel bij de sleutels kunnen om de deur te openen en niet eerst overal moeten zoeken. Maar dat is niet echt een VT wonen idee haha.
Wij hebben een klein stukje muur naast de deur. Te klein voor de meeste sleutelrekjes die te koop zijn. Mijn man heeft daar toen tijdelijk een stuk mooi hout bevestigd met schroeven erin. Hangt er nu nog steeds haha maar werkt prima. Alle sleutels gaan bij thuiskomst gelijk aan het rekje.