Hier nooit droge kiwi's hoor! En alleen maar mooi dat ze wat sneller rijpen, want die dingen zijn altijd knoerthard als je ze koopt! Vaak liggen ze een week voordat ze eetbaar zijn.
Lekker man, van die harde zure kiwi's. De druiven, bessen, frambozen, aardbeien, meloen etc. liggen wel in koelkast. Haal ze er vaak wel even voor consumptie uit.
Gewoon op de fruitschaal op tafel. Kans om uit te drogen oid heeft het fruit hier niet: alles is binnen 2 dagen op, hard,zuur of wat dan ook, ik heb een stel vreetmonsters hier in huis.
Bedankt voor jullie reactie's! Ik denk dat ik de appels, peren ed in de koelkast ga leggen en de bananen in de inloopkast. Ik dacht altijd dat je appels ed het beste buiten de koelkast kon bewaren, maar hier lees ik dat het in de koelkast beter blijft, dat is mooi want ik irriteer me er regelmatig aan dat de appels vrij snel minder worden (ik koop er veel tegelijk)
Appels komenD uit Nederland, worden tussen augustus en oktober geplukt en gaan de koelcel in. De appels die je nu dus koopt, komen uit de koelcel. En die is kouder dan je koelkast.