Hallo dames, Zoals vele weten heb ik een aantal keren mijn negatieve frustraties hier neergezet mbt werk en studie. Ik werd steeds afgewezen of van het kastje naar de muur gestuurd, en naar jaren nog niks. Nu heb ik gisteren de stoute schoenen aangetrokken en een kennis gebeld die directeur is bij bepaalde instanties en jongeren helpt met uitkering etc etc. Net was ze hier en heb ik mijn verhaal voor gelegd, ze wilde me absoluut helpen omdat ik dus een studie wil volgen en niet bij haar kwam voor een uitkering aan tevragen. Nou had ze Leeuwenborgh gebeld en mijn verhaal en verleden vertelt, nu kan het dus wel! Ze willen me helpen en gaan vandaag bekijken wat de mogelijkheden zijn en nemen dan contact op met die mevrouw. Mevrouw inkwestie wilt dat ik zo snel mogelijk begin ivm mijn negatieve gevoelens, mocht dat niet zo lukken bij Leeuwenborgh dan gaan ze naar leerplicht want daar zijn verschillende trajecten wat over werken en leren gaan en zij heeft hier altijd wat bij in te brengen. Ik weet dus nog helemaal niks, of ik kan beginnen of niet, maar er is dus hoop en stiekem ga ik er vanuit dat het gaat lukken!!! Echt waar dames, ik kan niet wachten, wat voel ik me opeens vrij, niet meer opgesloten zitten tussen 4 muren. ME SO HAPPYYYYYYYYYYY
Dt is fijn nieuws om te horen maar Leeuwenborgh zou je toch moeten aannemen gemakkelijk? heb daar zelf ook gezeten. wat wil je daar gaan studeren?
Helpende zorg welzijn. Maar deze opleiding had ik al eens bij Leeuwenborgh gevolgd. Maar mijn oude leraren deden heel moeilijk en als ik me zou aanmeldenvia het loopbaanportaal zou ik pas in september kunnen beginnen en helemaal opnieuw.
Dankjewel meiden, ben echt zo blij, lijkt net alsof ik op ontploffen sta en vlinders in mijn buik heb. Dit was echt mijn laatste hoop.
de zorg is een goede keuze ik doe op dit moment de opleiding verzorgende IG en vind het prachtig werk! loop 2 dagen stage in de week en 1 dag school, wel pittig om weer te gaan leren maar na een paar weken heb je je draai gevonden als het je lukt, en je mag de opleiding gaan doen en je hebt hulp nodig? PB me dan maar
Wat goed dat je dat zo geregeld hebt. Ik ben echt super blij voor je. Hopelijk kun je in februari al starten.
Oooh bedankt allemaal, ik was al helemaal blij, maar door jullie reacties en die uber blije poppetjes word ik nog veel blijer, ik ga helemaal uit mijn dak. Echt allemaal bedankt voor al die keren dat jullie mij toch de moed hebben gegeven voor door te gaan! Zonder jullie was het me ook echt niet gelukt hoor. Ben een beetje emotioneel nu. @ annetske: Dankjewel! Mocht ik ooit vragen hebben zal ik je zeker pb sturen. Top van je.
Zie je nou wel meid! Keigoed van je dat je de stoute schoenen aan hebt getrokken en gewoon hebt gebeld! De aanhouder wint, de eerste stap is nu gezet voor een mooie toekomst voor jou en je dochtertje. Veel succes, komt helemaal goed!
Dankjewel Djennaa en Mamakelly. Ik kan niet benadrukken hoe gelukkig ik me voel. Hoop dat ik snel bericht krijg.
Goed zo meid!! Het is al super dat je zelf initiatief toont! Dat toont dat je je wil inzetten en er voor wil gaan. Hierbij nog een paar uber blije poppetjes!
Wauw wat gaaf zeg, en wees trots op jezelf, je laat wel weer doorzettingsvermogen zien, top. Ik ga voor je duimen dat je heel snel antwoord krijgt.