Ff een huishoudvraagje! Ik haal elke avond een half brood eruit en in de zak laten ontdooien vind ik het altijd zo nat worden. (De korstjes). Ik heb een mooie lock-a-lock doos maar die wordt te kleine n grotere zijn er niet! Hoe doen jullie dat?
Ik pak het 's ochtends uit de vriezer, en smeer het bevroren. Dan in een boterhammenzakje en klaar. Ik heb geen last van nat brood.
Ik haal de dag van te voren een brood uit de vriezer en daar doe ik 1 a 2 dagen mee. Als deze (bijna) op is haal ik in de avond laat weer een brood eruit voor de volgende dag. Deze ligt gewoon met een ikea klipper om de zak op het aanrecht... hoor niemand klagen
Brood ligt in de vriezer. Op het moment dat we het nodig hebben halen we uit de vriezer wat we nodig hebben
Maar dan heb je altijd natte punten aan het brood.. Ja manlief vind het ook raar maar ik heb het echt elke keer weer en ben het zat elke keer zo'n natte hap brood
Ik haal het 's ochtends uit de vriezer en binnen 10 minuten is het ontdooid als je het uitlegd op een bord
aha van ikea dus daar heb ik wat aan. ga ff op zoek. Omdat we al jaren het brood s avonds eruit halen, s ochtends vergeten we toch en manlief is altijd zó laat dat het a-la-minuut klaar moet haha.
Haal savonds brood uit de vriezer en dat is smorgens lekker vers ontdooit met hard korstje. . Wel brood van de bakker dus misschien dat dat het verschil is. Nooit geen natte korst
Ik haal het er 's ochtends uit, 5 minuten voor het eten. Je zou altijd iets anders dan brood kunnen proberen als je geen nat brood wilt en je man er geen last van heeft.
Als het brood bijna op is haal ik een hele uit de vriezer die ligt gewoon op het aanrecht te ontdooien en gebeurt maar een heel enkel keertje dat ik natte hoekje eraan heb. Meestal is het dan een brood wat al wat langer in de vriezer ligt normaal nooit langer dan een week. Ik bewaar het gewoon in de zak met een wasknijper als sluiting.
Sneetjes leg ik 's ochtends uit de vriezer. Nooit nat brood, altijd vers. En is binnen 5-10 minuten ontdooit. In die tijd maak ik de tas klaar voor de oudste en zorg ik dat ze zichzelf aankleden.
wij kopen gewoon elke keer vers brood, en dat bewaren we in de zak waarin we het kopen met zo'n vershoud knip erop.