Waar bewaren jullie het brood in?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Ff een huishoudvraagje!

Ik haal elke avond een half brood eruit en in de zak laten ontdooien vind ik het altijd zo nat worden. (De korstjes). Ik heb een mooie lock-a-lock doos maar die wordt te kleine n grotere zijn er niet! Hoe doen jullie dat?

2. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik pak het 's ochtends uit de vriezer, en smeer het bevroren. Dan in een boterhammenzakje en klaar. Ik heb geen last van nat brood.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik haal ook alleen hetgeen uit de vriezer wat ik opeet en ml ook. Nooit last van nat brood.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Het gaat om het brood wat we s ochtends eten.

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik haal de dag van te voren een brood uit de vriezer en daar doe ik 1 a 2 dagen mee. Als deze (bijna) op is haal ik in de avond laat weer een brood eruit voor de volgende dag. Deze ligt gewoon met een ikea klipper om de zak op het aanrecht... hoor niemand klagen :D

6. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hier ook gewoon uit de vriezer. Zo hoef ik nooit wat weg te gooien, omdat het oud is geworden.

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Brood ligt in de vriezer. Op het moment dat we het nodig hebben halen we uit de vriezer wat we nodig hebben

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Maar dan heb je altijd natte punten aan het brood.. Ja manlief vind het ook raar maar ik heb het echt elke keer weer en ben het zat elke keer zo'n natte hap brood ;)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik haal gewoon 's ochtends uit de vriezer wat ik dan wil eten. Is in 5 minuutjes wel ontdooid...

10. 2jees

2jees Niet meer actief

dat is dus niet mijn bedoeling.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Waarom niet?:D kost nauwelijks extra tijd en altijd vers, niet-nat, brood;)

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik trek er gewoon een zak uit en laat dit ontdooien. Heb nooit nat brood..

13. Tese

Tese Niet meer actief

Ik haal het 's ochtends uit de vriezer en binnen 10 minuten is het ontdooid als je het uitlegd op een bord

14. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Hier oom uit de vriezer een heel brood en die gaat in een broodtrommel van de ikea nooit nat

15. 2jees

2jees Niet meer actief

aha van ikea dus daar heb ik wat aan. ga ff op zoek. ;)

Omdat we al jaren het brood s avonds eruit halen, s ochtends vergeten we toch en manlief is altijd zó laat dat het a-la-minuut klaar moet haha.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Haal savonds brood uit de vriezer en dat is smorgens lekker vers ontdooit met hard korstje. :). Wel brood van de bakker dus misschien dat dat het verschil is. Nooit geen natte korst

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik haal het er 's ochtends uit, 5 minuten voor het eten.
    Je zou altijd iets anders dan brood kunnen proberen als je geen nat brood wilt en je man er geen last van heeft.

18. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als het brood bijna op is haal ik een hele uit de vriezer die ligt gewoon op het aanrecht te ontdooien en gebeurt maar een heel enkel keertje dat ik natte hoekje eraan heb. Meestal is het dan een brood wat al wat langer in de vriezer ligt normaal nooit langer dan een week.
    Ik bewaar het gewoon in de zak met een wasknijper als sluiting.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sneetjes leg ik 's ochtends uit de vriezer. Nooit nat brood, altijd vers. En is binnen 5-10 minuten ontdooit. In die tijd maak ik de tas klaar voor de oudste en zorg ik dat ze zichzelf aankleden.

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    wij kopen gewoon elke keer vers brood, en dat bewaren we in de zak waarin we het kopen met zo'n vershoud knip erop.

Deel Deze Pagina