Ik moet nu verf gaan halen maar heb er geen verstand van. Heb een hele drukke dag. Ik heb hier de leen bakker, praxis en gamma. Winkels hebben ook een duidelijk prijsvergelijking iedereen weet dat de liddl in de meeste producten goedkoper is dan de albert heijn. Weet iemand dit voor verf?
Gewone muurverf heb je ook bij de.action, buurvrouw is daar tevreden over. Zelf heb ik wel eens een potje lak gehaald bij de hema en hield ook prima. Van de winkels die je noemt heb je ook budgetklasse verf.
Mijn ervaring met latex is: goedkoop is duurkoop. Dus ik zou gewoon voor histor of flexa gaan. Met die goedkope heb je kans dat je 3x moet aanbrengen voor goede dekking terwijl met merk je na 1x al dekking hebt. Overigens bezuinig ik ook niet op lakken. Dus ook histor of flexa.
Gamma is goedkoper dan de praxis. Histor of flexa dekt beter dan een eigen merk verf. Eigen merk lijkt goedkoper, maar je gebruikt veel meer. Dat is mijn ervaring.
wij hadden een duur merk van de gamma die nu in de aanbieding is... nou was alsnog 2 keer der op moeten doen !
Wij hebben super goede ervaringen met het huismerk van Gamma en dan de extra dekkende versie. Laatst wat er 25% korting. Meteen een berg verf ingekocht voor zus.
Ik heb bij de Action wel eens op een pot gelezen dat het bij Sikkens vandaan kwam. Dat is prima verf! Ik heb er zelf de buitenboel van mijn appartement toen mee geverfd. Pakte prima en was maar 1x nodig.
Hmm..Histor en Flexa vind ik ook nog bezuinigen hoor.. Als je echt goede verf wilt ga je voor Sigma,Wijzonol of Sikkens.