Ik ben vandaag jarig *HOERA* en ik wist eigenlijk niets te vragen. Dus wat heb ik gekregen van mijn man...een Dove-pakketje met een douchegel en een deo, gekocht bij de OP=OP Voordeelshop, met de mededeling erbij " ik was ook bij de Etos geweest, maar daar was alles zo duur...35 euro enzo". En bedankt.... Echt hoor...ik hoef niks duurs, maar het was wel leuk geweest als hij iets meer moeite had gedaan...
Ten eerste van harte gefeliciteerd!!! Inderdaad jammer dat hij er niet meer moeite voor heeft gedaan.. En dan zeggen ben bij de etos geweest maar.....best wel erg Hij heeft tenminste iets gekocht
gefeliciteerd. mijn man had ook niks gekocht was hij vergeten, dus ging hij nog maar ff snel naar de da..............
Gefeliciteerd! Hm vooral erbij zeggen dat hij 35 euro te duur vind. Mannen!! De mijne is anders wat dat betreft. Die komt af en toe met een bloemetje thuis
Mijn ex koopt zelfs nog leuke kado's!! de papa van t dus dan is het cadeautje van hun samen.. Ach een kado is ook maar een kado het is tenslotte niet voor niets mijn ex
Ohhh nee dat is idd wel erg om je cadeau zo te krijgen.. Ik snap je gevoel wel hoor! En dan zo'n dove set.. Ik werk in een ouderen instelling en dat is cadeau nr 1 hier bij verj/Moederdag etc... Dan had hij beter niets kunnen geven en je lekker mee uit lunchen/dagje strand oid mee uit kunnen nemen.. Kost bijna niets en veel leuker! Ach ja mannen..
Nou ja, het gaat mij om het idee erachter. Dit was een gevalletje "pffff moet ik ook nog een cadeautje verzinnen". Vind ik jammer, want ik doe altijd wel heel er mijn best om voor hem iets leuks te kopen...
Ik vind nog steeds dat een cadeautje een verrassing moet zijn hoor! Ik ben niet zo'n type dat m'n cadeau zelf uitzoekt en dan zogenaamd nep mag uitpakken op mijn echte verjaardag.. Bedrag doet me niets, maar gewoon het idee dat mijn man er aandacht aan heeft geschonken maakt het een leuk cadeau.. Dus niet zo'n opmerking als ts haar man en dan zo'n set geven erna.. Dus ben blij dat je wat gekregen hebt is wel heel nuchter VIND IK
Ach hier is t de laatste 2 jaar andersom haha. Mijn man verzint de leukste kado's voor weinig en ik ben echt Toos Inspiratieloos. Dus kom ik weer met een nieuwe luchtje voor m aankakken
haha zoooo herkenbaar mijn vriend heeft me dit jaar een bosje bloemen gegeven en die heeft hij zn moeder laten kopen hahaha. En idd een bosje bloemen is leuk, had alleen leuk geweest als hij ze zelf had uitgezocht haha
Het zal echt geen relatiecrisis veroorzaken, want ik ben al 12,5 jaar met hem samen en heb nog nooit een leuk verjaardagscadeau gekregen als ik het van te voren zelf niet had uitgezocht. Maar tóch blijf ik elk jaar stiekem (tegen beter weten in) hopen dat hij nu eens een keer met een écht leuk cadeau voor me aan komt zetten. En niet iets dat hij gekocht heeft omdat hij het eigenlijk zelf wel wilde hebben (is al een paar keer voorgekomen) of iets wat je normaal gesproken voor je moeder of je oma koopt (zoals dit jaar ).
En het mooie is, dat Dove pakket vergeet je nooit meer. Dus een onvergetelijk cadeau, ja. Origineel, nee..
Gefeliciteerd met je verjaardag! Misschien had je man beter even aan je kunnen vragen eerst wat je wilde hebben voor je verjaardag. En dat er ook nog bij zeggen, haha dat het van de op=op goedkoper was. Mijn man en ik kopen trouwens niks voor elkaars verjaardag, we zijn namelijk 4 en 5 november jarig. Ik wil niet dat het dan een verplichting is om een cadeau voor elkaar te kopen, ik heb liever spontaan een keer een cadeautje ipv dat het 'moet'.
nou, mijn man had een schop gekregen als hij het had gedurft! verdorie, sorry hoor maar een dove pakketje? en dan zon opmerking erbij??! ik hoef geen grote dure cadeaus maar dit had ik niet gepikt! maar.. moet erbij zeggen dat ik cadeaus erg belangrijk vind, al is het een kleinigheidje.