Even een vraagje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shenna 85, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenna 85

shenna 85 Lid

10 nov 2007
    31
    0
    0
    Meiden even een vraagje,

Ik ben nu ruim een jaar gestopt met de pil en sinds 5 maanden ook met condooms en we willen graag zwanger worden maar nu vroeg ik me af of het waar is dat het niet goed is om elke dag sex te hebben?
    Je leest van alles ...ook dat het niet goed is om koffie te drinken? ik ben nog al een koffieleut: :oops:

Edit: Topic verplaatst naar Zwanger Worden
    Elvira

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey,
    ik denk dat je deze vraag het beste kan stellen in het forum "zwanger worden".

en ja idd je leest van alles,ik en mijn mannatje hebben eerst ook altijd elke dag "geklust",en deze maand doen we het om de dag omdat het toch beter schijnt te zijn ivm met de zaadproductie.
    bij mij wil het ook niet vlotten,(ronde13) dus mischien zou dit eens werken deze maand.

succes!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Om de dag is inderdaad beter vanwege de zaadkwaliteit! succes beiden!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

zal ff onderbouwing geven.
    De zaad productie van een man wordt normaal gesproken elke 48 uur "ververst" als je dus elke dag doet kan er in een 2e lozing veel minder zaadjes zitten.

Vandaar dat ze het vaak over liever om de dag hebben...

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Volgens de gyn maakt het niet zoveel uit, om de dag heb je een kans van 36 % iedere maand van zwanger raken en elke dag een kans van 33%.

En koffie..tjah er zijn zoveel dingen niet goed, maar als het zaad van je vriend 'gewoon' goed is, kan het allemaal geen kwaad.

Succes in ieder geval!

6. shenna 85

shenna 85 Lid

10 nov 2007
    31
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie reacties! :)

Laat me denk ik ook een beeje gek maken door alles wat ik lees :x maja mounia ik zal voor je duimen deze ronde...
    Had verw8 dat t bij mij ook sneller zal zijn omdat ik nog maar 22 ben maja ook dat zegt niet alles... :rolleyes:
    Allemaal suc6 xxx Shenna

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank je shenna :D

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Teveel koffie of wat dan ook is nooit goed, maar je hoeft je echt niet van alles te onthouden hoor. Dan is het ook niet leuk meer.

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

er zij zoveel dingen "niet goed" denk dat het belangrijk is dat je een beetje gezond leeft, fruit groente etc... en idd on de dag klussen schijnt het best te zijn voor zaadkwaliteit... maar rond je eisprong zou je het ook prima elke dag kunnen doen een paar dagen...

10. Niet meer actief

Als je op je vruchtbare dagen tot je eisprong elke dag klust kan het niet echt kwaad.
    Want de zaadcellen blijven als het meezit wel wat dagen in je leven.
    Voor dat je je vruchtbare dagen bereikt kan je beter wel om de dag of 2/3 dagen klussen want dan sterkt de cellen aan.

En over dat koffie? Geen idee, ik weet wel dat het tijdens de zwangerschap niet zo goed is als je teveel drinkt omdat het net zoals drop voor een hogere bloeddruk kan zorgen en dat is niet goed.
    Maar verder geen idee hoor?
    Ik drink sinds kort ook bijna elke dag 1 kopje koffie, ik hoop niet dat dat in de weg staat.

Deel Deze Pagina