hoi allemaal, ons zoontje Nathan heeft nu sinds donderdag op vrijdagnacht koort. zo rond de 40 graden. We geven hem 3 x per dag een zetpil en verder slaapt hij veel. Hij eet bijna niets. vandaag een halve soepstengel en een heel klein beetje yoghurt en een klein beetje knijpfruit. Drinken gaat redelijk. Hij is echt ziek. wil alleen maar bij ons liggen en ligt te kreunen. Nou had ik zelf zo iets als het morgen nog zo is, bel ik de ha of is dit te 'snel'?? Hoe lang mag zulke hoge koorts duren??
Bij 3 dagen koorts contact op nemen met de huisarts ... Als hij nu slaapt en ook door slaapt zou ik morgen bellen maar als die nu nog wakker is gelijk bellen .... Beterschap met de kleine man !! ...
mijn ha zegt altijd, 3 dagen koorts = bellen en alles controleren. Of als hij echt anders is dan anders... bij twijfel, altijd bellen!! Nou is mijn zoontje een diehard, 40 graden koorts en meneer is altijd even vrolijk, dubbele oorontsteking, je merkt t niet! Dus mijn tip, beter te vaak dan te weinig bellen!
bedankt voor de reacties. Heb net toch maar weer de ha post gebeld. bel sinds ik Nathan heb zo vaak de hapost. daarvoor nog nooit gebeld zij vertelden ook 3 dagen koorts. Nu zijn het dus 2 hele dagen koorts dus morgen nog en anders de ha bellen.
als je gevoel zegt eerder ha bellen gewoon doen!! Volg je moedergevoel (en natuurlijk ook een beetje verstand erbij) Laat m veel drinken (500ml) anders kan hij uitdrogen dat gaat heel snel bij de kleintjes