waar blijft dat onweer nou?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier in Z Limburg zijn drie druppels gevallen. Is er alleen maar benauwder op geworden...

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier heeft het wat geregend, omgeving Gorinchem. Binnen is het nog steeds benauwd. Ik hoop op meer regen, lekker afkoelen

3. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik zit er op te wachten, nog een half uurtje volgens buienradar :)

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zit nu slagharen. Warm bebouwd maar geen regen of onweer. Normaal regio zuid h. Volgens buienradar, gaat het daar wel regen.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dat scheelt alweer iets. Onze honden slapen altijd in de bench,maar de franse bulldog deed niks anders als janken....zo warm had ze het...ze was zo onrustig. Dus haar uit de bench gehaald, toen ging het iets beter. Maar het is gewoon echt te warm.

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik wil ook regen, onweer en vooral wind!!! Vooralsnog niks noppes nada. Geen zuchtje koele lucht. Bah

Gelderland / utrecht

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan er niks aan doen maar vind onweer altijd zo fascinerend mooi!
    Ik ben altijd teleurgesteld als er geen onweer komt. Ik heb ook echt wel eens heel hevig onweer meegemaakt..toen sloeg de bliksem overal in. Ik was toen even wat tammer:D maar bij de volgende onweersmelding zat ik weer voor het raam. Heb het altijd mooi gevonden. Ik denk dat als ik in Amerika zou wonen..ik ook een echte tornado-jager zou zijn:D;)

8. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    ik wil regen, veeeeeeeeel regen !!! Ik kan niet tegen deze hitte, ik voel me alsof ik opgesloten zit in een snikhete sauna, heb het benauwd !!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Verhip! Er kletterd wat op de ramen!

10. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dit is wel heerlijk zeg >>> voetje baden in een emmer met ijskoude water. Ik heb last van restless legs en door de hitte wordt het 10 x erger. Wat een opluchting is dit !!

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Halverwege Vlaanderen (tussen Antwerpen en Brussel) paar stevige plensbuien gehad en wat lichtflitsen ... Het echte onweer is voor vannacht of morgen vermoed ik.

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier vallen er af en toe een paar spetters.
    ik vind het een beetje dubbel. Aan de ene kant koelt het dan lekker af maar aan de andere kant slaap ik dan zo slecht.
    we merken het wel, het wordt vanzelf ochtend.

13. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    die bui was dus niets..... 5 druppels? hoopt op meer! (flevo)

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het begon hier eerder op de avond ineens veelbelovend te waaien en (in de verte) te donderen. Maar meer dan een paar spatten regen hebben we niet gehad. Het is wel iets koeler, maar ik denk dat als ik dadelijk op zolder kom, dat toch de airco even aan gaat.
    Komende week zit er genoeg regen aan te komen, geloof ik. Het is toch ook nooit goed hè, dan is het te warm en als het eindelijk afkoelt is het weer te nat.

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Nou, ik zag op buienradar van alles overtrekken, maar in het echt is er niets maar dan ook niets gevallen. Vast al verdampt voordat het überhaupt op de grond terecht kon komen. Het is nu alweer ochtend en het is binnen 27 graden. Buiten amper een zuchtje wind.....Ik heb wel de deuren tegenover elkaar opengezet. Ik hoop dat er echt nog regen komt en geen zon........Sorry, voor de zonaanbidsters, maar ik ben de warmte en zon meer dan zat op dit moment. Komt natuurlijk ook door mijn zwangerschap.
    Ik voel me er echt beroerd door.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier niks noppes nada en alweer warm. Toen ik in de badkamer mijn haren borstelde , brak het zweet me al uit.

Hier komt voorlopig ook nog niks en vandaag kan het weer 30 graden worden.

Ik snak naar een verkoelend buitje en temperaturen rond 22 graden.

17. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hier in Zeeland is het heerlijk afgekoeld... het is nu 19 graden en fris windje.. alles staat open

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Rotterdam is ook een enorme plensbui gevallen vannacht.
    Met heel veel onweer.
    Werd er rond 4 uur wakker van en kon niet slapen van de herrie.
    Maar het bleek droog en heb dus maar even in de tuin gezeten.
    Tot het om 5 uur enorm begon te plensen.

Nu ook hier een aangename 19 graden.

19. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Pfff, hier geen druppel gezien. Het huis heeft de warmte van gisterenn opgenomen. Tot 8u was de zon nog achter de wolken, dat bood hoop. Nu schijnt de zon ook... dag idee van afkoelen.. Ik wil regen :( *zonder onweer graag :-D*

20. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Pff hier nog snik heet. De termometer binnen geeft 27 graden al aan.

En geen bui te zien :(

Bleg ben al zo beroerd van de warmte en slaap gebrek. Kom op regen heb je nodig!!

Deel Deze Pagina