Brabant omgeving den Bosch wordt overgeslagen denk ik, Iphone zegt dat het 20 graden en bewolkt is. Ja dag, het is 30 graden en felle zon.
Hier regent het nou even zachtjes maar het ziet er niet naar uit dat het een plensbui of onweer wordt (omg. Eindhoven)
Hier nog geen drup gehad, gisteren niet, vandaag niet. Als ik buienradar moet geloven krijgen we rond middernacht regen (en onweer). Zucht.....
Was net de hond aan het uitlaten en er kwam een behoorlijke bui aan. Hoorde het wat rommelen enzo, maar die bui is aan ons voorbij getrokken.
Jazeker! Voorraad eten voor 5 dagen ligt inmiddels in de koelkast. Nu eens bedenken of ik ga koken vanavond of dat we toch maar pizza eten. Eigenlijk helemaal geen kookzin vandaag. (Vooral slaapzin..)
Wat lekker dat dat ook op zondag gebracht wordt Hier wordt het pastasalade. Had mijn man gister al gemaakt. Ook geen zin om uitgebreid te koken. Het is hier nog wel steeds grauw.
Mja op zondag of op maandagavond. En we zijn over het algemeen gewoon thuis zondags Dus dat is wel relaxt. Avondeten voor 5 dagen dus vanavond pizza en dan de redt van de week nauwelijks boodschappen doen. Alleen brood en fruit
Mja op zondag of op maandagavond. En we zijn over het algemeen gewoon thuis zondags Dus dat is wel relaxt. Avondeten voor 5 dagen dus vanavond pizza en dan de redt van de week nauwelijks boodschappen doen. Alleen brood en fruit Nouja en met dit weer meer te drinken natuurlijk. Maar avondeten is er alvast en dat is toch het meeste werk. En na afgelopen 2 dagen vind ik een dagje zonder zon maar wel warm eigenlijk best lekker
Hier zou het 2.5 uur geleden gaan regenen. Partner wou gaan fietsen. Met een bang hart om onderweg nat te worden (en nergens te kunnen schuilen wegens langs 't water) meegegaan. Geen druppel water gezien .