Waar blijft die lente nou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Coquelicot, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, nu al dit topic, het is pas 8 feb :p. Van mij mag het ook best lente worden, maar ik vrees dat we toch echt nog even moeten wachten. Nederland kennende kun je in april dit topic straks gewoon recyclen ;)

2. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    dan de schaatsen uit het vet :p

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Je bent welkom plek zat:D

4. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha! :) Zat het vandaag ook te denken (-14, tot dusver 30cm sneeuw alleen al vandaag)... helaas duurt de winter hier tot half april zo'n beetje... tja had ik maar niet in Canada moeten gaan wonen. Nog twee maanden zoontje in skipak, moonboots, dikke wanten, sjaal, muts, vaseline op z'n wangen etc... en dat ie dan als hij dat net allemaal aan heeft zegt: schone luier?? Met zo'n engelen gezichtje :)

5. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mag ik heel eerlijk zijn? Met zo'n uitzicht zou ik niet miepen ;)

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Nou, het was gisteren best een mooie zonnige dag. Alle sneeuw weggesmolten, en ook best wel aangenaam warm. Mijn vertrouwen in de komende lente was weer helemaal terug.

Met een warm gevoel van binnen ging ik naar bed gisteren.

Om met het volgende tafereel op te staan :( brrrrrrrr...

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

En van het zomer allemaal weer klagen dat het zo heet is...
    Als het de winter regent zeurt "iedereen" waar blijft de lente...
    Als het herfst is wil iedereen dat het gure weer ophoud...

Tja je bent en blijft een nederlander he... Het is nooit goed of het deugt niet...
    Probeer nu gewoon eens te genieten van een seizoen ipv op 8 februari al je af te vragen waar de lente blijft...

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb van de week heerlijk in het zonnetje gezeten op de kinderboerderij terwijl de dames de zandbak overhoop haalden daar. Ik vond het heerlijk maar vind het ook wel fijn dat het nog heel even winter is.
    E & L genieten zo van het spelen in de sneeuw.
    (daarbij betekent het voorjaar/de zomer ook dat de zonne-allergie weer om de hoek komt en we dus weer moeten gaan klokken met buitenspelen) Ik verlang naar voorjaar maar neem het er nu nog heel even van:p

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Neeeee joh, met april hebben we gewoon mooi weer!!! :D
    Hier schijnt de zon lekker, gisteren ook.
    Gelukkig geen sneeuw hier.
    Ik heb echt lente kriebels!

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik zat gisteren een heerlijk lente lesje te schrijven (voor een scrapforum) en zie ik ineens sneeuwvlokken van een paar cm groot voorbij komen :$:x zo geen zin meer in

11. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    In de lente valt gewoon veel meer te doen buiten, ook voor de kinderen.
    Ik ben het vaak binnen zitten nu gewoon beu, daarom kijk ik er erg naar uit. |-D

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind de sneeuw heerlijk. Gisteravond was ik een uur met de hond aan het wandelen, het begon te sneeuwen, alles was stil, wit en mooi. Echt magisch.
    Kan ik helemaal van genieten, en kom ontspannen thuis.
    Ik probeer zoveel mogelijk van al de seizoenen te genieten, elk seizoen heeft wel iets moois.
    Daarom klaag ik ook bijna nooit over het weer, want dan moet je lekker verhuizen naar een land waar er maar 1 klimaat is.
    Klagen is vermoeiend.

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Gisteren in het bos, prachtig zonnig lenteweer! we gaan na een wandeling en speeltuin even bij de kinderboerderij binnen zitten, wat warms drinken.ineens sneeuwt het keihard, alles wit! we gaan weg: plotseling prachtig zonnig lenteweer..

pfff en ik ben dit jaar terug van tien jaar zuid europa!!!ff wennen...

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Amen!

Lente wordt het vanzelf maar niet MIDDENIN de winter :(

15. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ben het er wel mee eens.waar ik tien jaar woonde was geen echte winter.heel zelden echt koud, wel veel regen in de winter.maar de lente begon vaak al in januari! niet de hele tijd door en tot in aprik mei had je wel vaker regenachtige dagen maar echt seizoenen, nee...

16. Coquelicot

Mee eens! Echter wanneer de dagen weer lengen begint het na een paar lente-achtige dagen wel weer te kriebelen hier. Februari of niet...

Dan wordt die eerder zo welkome sneeuw toch met wat minder open armen ontvangen. Mooi of niet... :D

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ach, nog maar 3 weken en dan begint de meteorologische lente! Wat nou 'middenin' de winter, hij is bijna voorbij!:)
    Ik ben echt gék op het vroege voorjaar! De bomen die uitlopen, de dagen die lengen, de vogels die weer fluiten. Met je fleecetrui een biertje op het terras, heerlijk!
    Onze esdoornen zijn al uit aan het lopen, onze dorre dakduif 'zingt' alweer. Ik vind kou ook niet erg, maar een lekker zonnetje is welkom. Het is zo grijs deze winter!
    Nog 1,5 maand en we kunnen vast weer bbq-en net als vorig jaar!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het hier juist bijzonder zonnig. Vandaag weer de hele dag zon gehad. Eigenlijk is het de hele week al zonnig, met af en toe een winterse bui.
    Lekker hoor!

19. Coquelicot

Nou, we zijn het in ieder geval érgens over eens! :D

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België