gaan voor een tweede dmv puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nutts, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Maandag ga ik naar de gynaecoloog om te starten met de behandeling met het middel puregon omdat we graag een tweede willen. Bij de eerste sloeg dit goed aan was in ronde 2 raak. Ondanks dat ik weet hoe alles werkt is het nu weer spannend wie wil er met me mee kletsen om elkaar te steunen en evt vragen te kunnen stellen?

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Niemand?

3. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Hoi nutts,

Ik zou graag meekletsen! Ik heb afgelopen maand met Tamoxifen geen eisprong meer gekregen (was de 3e ronde met die pillen) en ben nu aan de Provera en ga daarna beginnen met Gonal-f, dat is iets soortgelijks dacht ik toch? Vind het wel een heftig idee merk ik. Met de vorige zwangerschap ben ik met de Tamoxifen meteen zwanger geraakt dus dit is allemaal nieuw voor me...

Wat ga je maandag precies doen? Moet je ook eerst aan de Provera?

4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ja is iets soortgelijks inderdaad. Maandag inderdaad aan de proper en daarna starten met de eerste ronde. Vind jij het ook zo spannend?

5. Shelly11

Shelly11 Lid

15 mrt 2016
    68
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ja, vind het echt heel spannend, niet per se om het spuiten zelf, maar meer of ik wel goed baarmoederslijmvlies heb. Voor m'n vorige zwangerschap zag dat er goed uit met 3 lagen, maar deze keer is er elke keer weer dik baarmoederslijmvlies te zien zonder lagen :( Dat zagen ze wel vaker kreeg ik te horen, maar voel me er niet echt gerust op eerlijk gezegd. Hoop maar dat een innesteling geen probleem is daardoor.

Moet jij ook de Pregnyl zelf spuiten? Dat lijkt me ook wel een beetje spannend als ik die hele uitleg zo lees. Lijkt best precies te komen allemaal.

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ja die is lastig inderdaad en kan flink zeer doen ook

Deel Deze Pagina