Smitje, zit idd aan het eind van mijn cyclus, maar had pas op dag 19 een positieve ovu, dus denk dag 20 of 21 een ei... Dus wacht maar even met testen nog. Maar voel me hetzelfde als iedere andere ronde. Ben altijd al schoonmaakerig van mezelf, maar voor mijn menstruatie is het helemaal erg... ☺️ Kan dan de hele dag wel schoonmaken, wil ineens van alles opruimen enzo, iemand dienst herkent? ☺️ Maar goed, nu weer, dus ben bang dat ik gewoon ongi word... Jij weer een nieuwe ronde! Spannend! Al een idee wat je gaat doen als je LF weer zo kort is? Tarwekiemolie hoor je wel van dat dat zou kunnen helpen maar de verhalen erover zijn wisselend. Hopelijk nu gewoon iets langer! Het is hier wel heel erg stil trouwens, jammer!
Sorry, voor mijn afwezigheid, moest even afstand nemen voor mijn eigen mentale gezondheid .... Het zaadonderzoek van mijn man is ook binnen op dit ogenblik: net voldoende zaadcellen per ml, maar te weinig beweeglijk 5 % snelle zwemmers, 30 % trage (over de andere 65% is niets gezegd ) Ben je ongi geworden?
Ja, ongestelde geworden en nu dus in ronde 8! Met nieuwe moed maar weer! Miss zijn dat 'normale' zaadcellen? Maar weet het ook niet...
He Smitje, jammer! Hoe was je LF nu? Ik zit nu weer net voor mijn ei! We houden maar hoop! Hoe gaat verder met jullie? De komende dagen wordt het lekker weer he, gaan jullie nog leuke dingen doen? Zou leuk zijn als we dit topic weer een beetje nieuw leven in kunnen blazen! 😊
Ha CiDa, het was weer kort. En mijn cyclus wordt steeds korter...nu gemiddeld 22 dagen. Ik heb me voorgenomen dat ik naar de huisarts ga, wanneer ik nog niet zwanger ben in augustus (dan wordt ons manneke 2 jaar). Gebruik je ook deze maand ovulatietesten? En wat zijn jouw plannen met het mooie weer? Wij zitten dit weekend bij mijn schoonvader, erg relaxed en heel gezellig! Fijn weekend!
Oeh, vervelend... Tot Aug., nog 3 maanden, hopelijk lukt het voor die tijd! Woont je schoonvader ver weg bij jullie of op een camping oid? Gister heb ik een kadootje gekregen, en we zijn de moeders (eigen, schoon en stief-schoon) langs geweest, een hele dag bezig zo! Vandaag met een vriendin in de zon gekletst, vriend heeft een zandbak gemaakt en ons mannetje heeft daar de hele middag in gespeeld. Heb net de eerste ovulatietest gebruikt, vorige keer op dag 10 begonnen en ik weet niet hoeveel negatieve, nu op dag 17 de eerste en meteen positief. Benieuwd hoeveel later mijn ongi nu weer zal komen, liever niet natuurlijk, maar ben er wel een beetje bang voor.