Waar blijft die ooievaar nou? Wie staat er ook al langer op de uitkijk?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kzh, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dag 41..

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Super! Heel veel succes en veel plezier ;)

3. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dat is goed nieuws Juf! Spannend!

Kzh, bij jou ook een goede echo?

Mandy wat balen! Ook dat je nu je gyn niet kan bereiken, begrijpelijk hoor, vanwege de reden, maar wel vervelend voor jou.

Missaniet, ook aan de Clomid, jeetje, hopelijk gaat het goed zijn werk doen!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ mandy : das wel heel ver al.
    Wat raar dat er niet een andere arts even kijkt dan, en een beslissing neemt.

Oh, ja cida! Er was geen follikel meer dus is ie zeer waarschijnlijk geknapt. Ze twijfelde even omdat ze hem niet had opgemerkt en hij er ineens was, maar ze heeft gewoon scheef gekeken, hihi.
    Voor de zekerheid de 7e bloedprikken om te bevestigen dat er een eisprong was.
    Maar 2 super positieve ovutesten zeggen genoeg

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi allemaal!
    Ik/wij beginnen ook zo ongeduldig te worden. Wij gaan ronde 19 in en zijn nu ruim 1,5 jaar bezig.:x Zijn bij de gynaecoloog geweest en alles is okee. Bij mijn vriend ook. Wij zijjn trouwens 27 & 32. Hen een cyclys die varieert tussen de 26-28 dagen en kan mijn eisprong goed vinden. Eerst gebruikte ik dipsticks ovulatie testen en nu die van de action. Als het in mei niet is "gelukt" moet ik weer terug naar de gynaecoloog. Heeft iemand een idee wat ze dan gaan testen?

6. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Juf, leuk huiswerk!:p

Mandy, hopelijk kan je haar snel spreken!

Harlene, bij mij vertelde ze dat het "doorspuiten van de eierstokken" dan een volgende stap zou zijn.

Hier alle lichamelijke tekenen van een eisprong, maar nog geen knal positieve ovulatietest.

7. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Welkom Harlene!

Wel oplopende testen Smitje?

Beetje stomme vraag miss, maar ik hoop deze maand dus met ovulatietesten mijn eisprong goed te vinden, tnt probeerden we het zeg maar van dag 10 tot dag 20 om de dag te doen. Omdat ik weleens heb gehoord dat dat beter is voor de kwaliteit van zaad. Als jullie je weten dat je eisprong eraan komt, doen jullie dat ook of echt dagelijks? ☺️ Wat zou beter zijn?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hariene welkom!
    Dan zullen ze bloed en Zaad testen doen waarschijnlijk.
    En in sommige Ziekenhuizen doen ze een samenlevingstest
    Succes!

Cida, standaard zeggen ze om de dag maar als het zaad oke is dan zou dagelijks ook kunnen.
    Maar in principe is om de dag voldoende

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh en wij deden om de dag, deze cyclus wel dagelijks omdat ik niet precies wist wanneer en gewoon omdat we daar zin in hadden haha

10. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Oké, denk dat we het dan toch maar dagelijks gaan proberen, het zaad van vriendje is eerder onderzocht en is goed.

Wordt een beetje ongeduldig...

11. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen? Leuke plannen voor dit Paasweekend?

Hier vandaag een positieve ovulatietest!:D

12. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Fijn Smitje! Zie trouwens dat we dezelfde banner hebben! 😀 Heb deze afgelopen week gedaan op die babyticker site, heb echt niet gezien dat jij die ook had! ☺️ Sorry!

Ben ook met ovulatietesten in de weer, het is geloof ik wel normaal om licht positieve testen te hebben he, iig is het streepje niet helemaal wit... Heb het idee dat ze wel ietsjes donkerder worden... Maar toch... Zit ook pas op dag 9.

Morgen ga ik shoppen met een vriendin! Hou ervan! ☺️ En Zondag brunchen met familie van vriendje, en Maandag met die van mij (opa, ouders, oom tante, nichtjes en mannen en kindjes). Ben benieuwd naar jullie plannen!

Verder alles goed met iedereen?

13. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    CiDa, leuke ticker! Maakt mij niet uit dat we dezelfde hebben.
    Ik had ook eerst een lange tijd een licht streepje. Heb je inmiddels jouw ei gevonden? Zou toepasselijk zijn, zo met Pasen.;)

Over Pasen: wij gaan morgen met mijn ouders brunchen en eitjes zoeken.

Finn weekend allemaal!

14. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Hier druk bezig geweest.. :) Vandaar even wat minder hier aanwezig, ook uit zelfbescherming!

Hier nog een drukke dag morgen en dinsdag en dan is het weer wat rustiger. Bij ons in Vlaanderen is het vakantie, genieten dus :)

15. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Lekker Juf! Even geen werk! 😀

Mijn ovulatietesten (de gevoelige van Sensitest), geven steeds iets een lichte verkleuring, maar niet zo donker als hoort, heb ook nog niet het gevoel dat mijn ei er aan komt, vaak dan ander slijm, pijnlijke borsten en meer zin... ☺️ Maar dat lichte is normaal toch? Op ovulatietesten? Word er een beetje onzeker van...

En nog een vraag... Heb weleens gedacht misschien ook PCOS te kunnen hebben. Heb miss wel een (redelijk) regelmatige cyclus, maar het zwanger worden gaat niet makkelijk en daarbij heb ik best snel last van puistjes en onzuiverheden. Heb me weleens afgevraagd, omdat je dat op een echo zou kunnen zien. De verloskundige, als zij een echo maakt, zouden zij afwijkingen zien? Of letten ze daar helemaal niet op? Ben van plan het nog wel even te proberen, maar ga wel eerder dan na een jaar na de dokter, want gezien hoe het eerder ging, en het nu ook alweer even duurt... 😔

Sorry, beetje ego bericht, maar word onzeker van die ovulatietesten en gewoon een beetje bang dat het weer heel lang gaat duren.

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Cida, ja licht is normaal!
    Als je een ei hebt ga je hem vanzelf zien oplopen... of ineens knallen :p

Sorry was even beetje afwezig ivm drukte t weekend. L haar feestje, bezig geweest aan haar nieuwe kamertje, voorbereidingen feest.
    Maar vanmorgen even een testje er tegenaan gegooid, 10dpo pas haha maar kan het niet laten gewoon haha, maar een lichte streep!
    Hopen dat ie nu wel goed blijft gaan :D
    Zaterdag proberrn pas weer te testen

17. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Kzh! Wat goed! Nog gefeliciteerd met je meisje! En een voorzichtige gefeliciteerd! Hopelijk loopt het mooi op! 😀 De 4e keer een eisprong zei je toch? Das 3 op 4 raak! 😀

18. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Kzh, wauw! Voorzichtig gefeliciteerd!

CiDa, ik had ook een dag of 8 lichte streepjes en toen ineens een knalstreep.

19. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Geen sorry zeggen, daarvoor is dit forum toch! Ik stoor me er niet aan in elk geval!

Ik denk dat ook verloskundigen dit wel kunnen zien, al weet ik dat niet zeker. Ik ben ook snel naar de dokter geweest met ondertussen het bekende verhaal. Ik wil maar zeggen, soms kan je huisarts je gerust stellen of net goed inschatten of er echt iets meer aan de hand is... In het slechtste geval stuurt hij je terug naar huis met een voorschrift: meer geduld hebben, dan heb je evenveel als wanneer je gaat... Maar ik ga wel jaarlijks een aantal keren naar mijn huisarts :D

20. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Haha, en ik maar hopen dat ik kan volhouden tot DPO 15 of 16 ;) En toch ga ik het proberen nah! Ondertussen duim ik gewoon verder en hoop ik oprecht dat het geen valse test was en dat hij oploopt.

Hier is mijn eisprong hoogstwaarschijnlijk dinsdag geweest is dinsdag dan dpo 1 of is woensdag pas dpo 1?

Deel Deze Pagina