Waar blijft die ooievaar nou? Wie staat er ook al langer op de uitkijk?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kzh, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben ongeduldig. Vandaag een test die duidelijker is! Dus gaat de goede kant op :D

Woensdag is dan 1dpo

2. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Klinkt goed KzH! Super!

Juf inmiddels 8 dpo? Spannend! Komt ook dichtbij voor jou nu!

Smitje hoe gaat het bij jou?

Heb geprobeerd een foto bij te voegen, mijn ovutesten. Had gister iets donkerdere testen, gehoopt vandaag nog donkerder maar zijn weer lichter... Wat betekend dit, iemand een idee?

Kan het dat je ondanks een regelmatige cyclus toch geen eisprong hebt? Had eerder wel een hele mooie temp.curve...

3. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    image.jpg

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik hoor wel eens vaker dat meiden geen hele donkere streep krijgen maar wel een eisprong.
    Wat zegt je temp?

5. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Niet gedaan deze ronde... Lastig hoor, mijn slijm enzo zegt toch wel dat ik rond mijn ei zit.

Heb jij al symptomen? Voel je je goed?

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik zou gewoon voor de zekerheid lekker om de dag klussen!

Ik ben misselijk, en heb enorme moodswings :$ zit echt binnen een seconde op de kast hihi
    En darmen.. Helemaal van slag.
    Lust ineens geen chocomelk meer..
    Dus wel wat kwaaltjes, gelukkig!
    Sterker dan vorige keer ook!

7. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Inmiddels 9 DPO, allé denk ik ... ik vermoed dat ik dinsdag 31 maart mijn eisprong heb gehad (toen toch pregnyl gespoten gekregen en ei-pijn gehad)... Dus dan is 1 april DPO 1.. dus 9 april: DPO 9

Het begint inderdaad spannend te worden... Gisteren was ik misselijk, vandaag gevoel van koorts en verkouden (sinusitus-pijn...)
    Gisteren die misselijkheid kan komen door pregnyl heb ik gelezen...

Wat betreft de ovulatietesten: ik ken er niets van, nooit gebruikt...

8. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dat klussen gaat goed! 😉

Dan ook fijn he, kwaaltjes! Met mate dan...

Spanend Juf! Hopelijk jij ook een mooie test straks!

9. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Mag ik ook mee komen kletsen? Wij zijn ondertussen 1,5 jaar aan het proberen zwanger te worden, in dec '14 een MA en febr '15 een MK. Dus ondertussen hang ik zowat uit het raam om te kijken of er ergens in de verte een ooievaar, of iets wat erop lijkt. Of een ander teken dat er een babytje voor ons onderweg is. Ik heb nog niet alles terug gelezen, daar wil ik even de tijd voor nemen.

10. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Welkom meme!

Wat ontzettend verdrietig... Vooral als je al een hartje hebt zien kloppen...

Zwanger worden lukt dus wel, hopen op een baby'tje die wel mag blijven!

Waar zit je nu in je cyclus?

11. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je cida.
    Ik zit op CD16, m'n ei is onderweg als t goed is. Gebruik zowel ovulatietesten als temperaturen. Na een beetje doorzeuren gaan we eind van de maand naar de gyneacoloog, omdat we dus wel zwanger kunnen worden maar pech hebben gehad wilde de dokter me eerst niet doorsturen. Snap ik ook wel, volgens de dokter staat ons tellertje weer op 1 maand door de miskraam i.p.v. de 1,5 jaar die we daadwerkelijk bezig zijn. Een MA of een MK telt ook als een zwangerschap. Maar ondertussen ben ik mijn geduld kwijt geraakt, en de hoop omgeslagen in wanhoop.

Ik ben soms wat minder actief hier, zo kijk ik ieder uur en soms een paar dagen niet. Ligt meestal aan mijn bui. Dus mochten jullie ff niks van me horen, is geen onwil of iets. :)

12. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ja, frustrerend... Wel fijn dat jullie nu naar een gyn kunnen, ook spannend, of er iets uit gaat komen.

Maar kan me indenken dat je geduld op raakt, het is dan ook lastig om het wat losser te laten.

Hier nog steeds geen posi ovutest, en eerlijk... Kan er wel om huilen, begrijp er niets van en wordt er onzeker van. Heb een regelmatige cyclus van 28-29 dagen, het afgelopen jaar een enkele keer een uitschieter gehad dat iets langer was. Maar nu dag 17 en geen positieve test, test 2 keer per dag, dus zou 'm niet kunnen missen, miss is ie heel laat maar heb eerder een keer getempt en toen kwam er vrij duidelijk een LF van 12 dagen uit, houdt het deze ronde wel vol, maar weet niet goed wat ik er mee moet... :(

13. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen, mijn ei is meestal laat maar ik kan hem wel vinden. Streepjes beginnen op te lopen nu, echte knallers heb ik nooit. Welke testen gebruik je?
    Ik snap je helemaal, ben je al lang bezig? (Nog niet terug gelezen)

14. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Kzh, wat Fijn dat de lijntjes oplopen! Hoe is het nu?

Juf, spannend hoor!

CiDa, het kan zij dat er geen knalstreep tussen zit, maar de streepjes wat dikker worden en dan weer lichter. Als jouw temp. en lichamelijke symptomen duidrlijk zijn, dan mag je daar op vertrouwen. Toch?

Ik ben vandaag ongesteld geworden, helaas op naar de volgende ronde. De teleurstelling valt dit keer mee. Misschien omdat wedoor omstandigheden niet zo goed gebruik hebben kunnen maken van de vruchtbare periode, waardoor ik het al een beetje verwacht had. Nou ben ik er wel deze ronde achtergekomen, wat in al verwacht had; mijn luteale fase duurt geen twee weken maar een week. Is dat te kort?

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Cida, wat balen dat je cyclus niet duidelijk wordt. Heel frustrerend! :(
    Maar, misschien een idee om een ander merk ovutesten te gebruiken? Digitale bijvoorbeeld? Misschien geven die wel helderheid..

Meme : kan me voorstellen dat je geduld en hoop verloren hebt :(

Smitje : dat is wel kort, een lf van 7 dagen, geen idee of dat een probleem zou kunnen zijn.
    En ondanks dat je het toch al een beetje verwacht had, is het toch even balen, ongesteld worden.
    Succes komende ronde!

Ik heb vrijdag een digitale CB test gedaan, die gaf ZWANGER aan, dus voor nu zit het goed. Hopelijk blijft het gewoon goed gaan.
    Vind het wel spannend, meer dan bij L, banger dat het mis gaat.

16. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Super Kzh! Kan me indenken dat het spannend is, is die eerste periode natuurlijk altijd al, maar na een mk nog wel meer denk ik. Hopelijk kun je er daarnaast ook van genieten, want het is toch super bijzonder!

Meme, ik gebruik de gevoelige van Sensitest. Maar die streepjes... Spannend dat je naar een gyn mag, benieuwd wat die gaat zeggen.

Smitje, 7 dagen is wel kort, het kan dat daardoor zwanger worden lastiger is, doordat je van progesteron (na je eisprong) dan wat minder aan zou kunnen maken, maar dat hoeft niet perse. Als je Googled vind je er veel verschillende verhalen over. Mocht het nog 1 of 2 cyclussen zo zijn, zou ik even je huisarts bellen en het voorleggen.

Gister eind van de middag toch best een donkere ovutest, niet helemaal positief nog, maar wel de donkerste tnt, straks weer een doen, ben benieuwd...

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh, das mooi! Hopelijk vanmiddag een nog dikkere streep!

18. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Gister eindelijk een echte knaltest! Wat laat, benieuwd hoeveel dagen mijn cyclus is deze ronde, maar iig een eisprong!

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hey das fijn!!!! :D
    Hopelijk gaat deze cyclus heeeeel lang duren.. Zo'n 9 maanden... :p

20. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

mag ik met jullie meeschrijven?

mijn verhaal is als volgt:

We zijn nu al 1 jaar en 8 maanden "bezig" en helaas net ongesteld geworden :(

Ik heb al eens een inwendige echo en uitwendige echo gehad omdat ik zo veel pijn had aan mijn linkerkant, zo helemaal onderaan (volgens mij zit daar het uiteinde van je darm). Ze hebben toen van binnen gekeken maar geen opvallende dingen en echo zag er ook goed uit. Ik heb een keer op vakantie iets van een ontsteking of zo gehad want ik kreeg plots ontzettende pijn, krampgevoel en er kwam alleen maar bloed (sorry for the details). Ik heb nooit echt geweten wat dat nou was.. Ben na de vakantie ook niet direct naar de dokter geweest omdat de pijn veel minder was (ik dacht ontsteking is nu wel weg). Naderhand bleef er toch een zeurende pijn over en ben ik wel gegaan en stuurde ze me voor in en uitwendig onderzoek door naar het ziekenhuis. Maar zoals ik al zei was dat gelukkig positief en zagen ze niks bijzonders.

Als het komende maand niet lukt dan is mijn vriendje de volgende gelukkige die onderzocht mag worden (zaadonderzoek). Al denk ik dat daar niks uit zal komen, denk echt dat het aan mij ligt. Maar dokter zei dat dat toch het eerste onderzoek is dat plaats moet vinden omdat ik die eerdere onderzoeken al eens heb gehad. We willen het liefste niet in die onderzoeken en zo terecht komen maar ik denk dat het zonder hulp niks gaat worden. We zitten nu nog in een verbouwing en die zou in mei af zijn daarna gaan we op dit gebied ook stappen ondernemen :)

Liefs

Deel Deze Pagina