Waar blijft die ooievaar nou? Wie staat er ook al langer op de uitkijk?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kzh, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat is het hier stil??? :)

2. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    Belgiƫ
    Sorry ik was er even tussenuit. Wauw al zolang bezig FSL...

Hoe hou je het vol?

Vandaag voel ik me erg leeg, gisteren na eerste ronde clomid toch ongesteld geworden en de gyn had nochtans gezegd dat we heeel veel kans hadden deze maand... Maar ja, op naar volgende maand en naar 2016!

3. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Welkom FSL! Wat balen dat het nog niet wil lukken... Hoe is je cyclus? Spannend hoor, hopelijk is April een goede maand voor jullie! 😉
    Hebben jullie het huis verbouwd?

Juf wat jammer!! Iig zorgt Clomid dus wel voor een goede eisprong, hopelijk komende ronde meer geluk!

4. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

In ieder geval schijnt het zonnetje vandaag :) dat maakt een mens ook weer een stuk vrolijker hihi.. We geven het deze maand nog een kans maar geloof eerlijk gezegd niet dat dit hem gaat worden. Ik vind zo een onderzoeken wel erg spannend. Hoe hebben jullie dit ervaren? Wat hebben jullie allemaal moeten doen (en doorstaan)?

We hebben het huis drastisch verbouwd (beetje uit de hand gelopen). Uiteindelijk beter om kunnen duwen en opnieuw beginnen ;)!!!! Maar wordt wel mooi..

Xx

5. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps: Juf ik weet hoe je je voelt!!! Elke keer hoop je opnieuw.. Volhouden!!!!! Ik zeg maar altijd zo: het komt vaker goed dan niet;)!

6. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Wij waren bij onze eerste, net op de valreep zwanger, dus buiten zaadonderzoek van vriend, en een uitstrijkje bij mij, geen andere onderzoeken of behandeling.

Eerste duurde vrij lang, was iets meer dan 3 jaar gestopt met de pil, het heeft doordat ik een opleiding ben gaan doen op mijn werk, wel een jaar op een lager pitje gestaan, maar geen spontane zwangerschap, na een jaar bewust proberen, dok gebeld, maar dus net op het nippertje raak!

Nu ronde 7 voor een 2e, duurt dus weer even... Wil het nog wel even proberen zelf...

Het is echt heerlijk weer vandaag! Zo lekker in de tuin een broodje eten, dan het kleine manneke op bed, even tijd voor mezelf! :)
    Vanmiddag met manneke en vriendin naar de dierentuin! Op mijn slippers denk ik weer eens! Zin in!

7. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Cida,

WOW 3 jaar??? dus ƩƩn jaar niet actief geprobeerd en daarna wel 2 jaar bewust ermee bezig geweest of hoe moet ik het zien?
    Jeetje dan heb je nog meer geduld dan ik ;)

Hoe lang gaan jullie dan door zonder hulp?

Het weer is echt heerlijk vandaag zeg!!!!! Straks lekker achterom eten en een wijntje (of drinken jullie dat allemaal niet meer?).

Waar komen jullie eigenlijk vandaan (als ik dat vragen mag?). Ik kom uit Limburg, ben 28 jaar oud en mijn vriend 36.

Liefs en tot snel!

8. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en Cida even terugkomend op je eerdere vraag: mijn cycles is tussen de 30 en 34 dagen (meestal 31 dagen). Hebben jullie echt altijd hetzelfde aantal dagen ertussen zitten?

9. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    Belgiƫ
    Ik drink geen alcohol, nooit gedaan...
    Ik kom ook uit Limburg maar in Belgiƫ :) Ik ben 28 (haha surprise) en mijn man ook.

10. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Nee, niet altijd evenveel dagen, verschilt weleens wat, maar niet veel meestal.

Geen idee, maar voor nu heb ik zoiets van, als we over 3 rondes nog bezig zijn, dan ga ik miss wel naar een dok, geen idee nog!

Ik ben trouwens 30, oei! Mijn vriend is 38, kom uit Gelderland. Wij zijn niet getrouwd, jullie?

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Zo meiden! Ik heb gisteren m'n laatste pillen primolut gehad.. Even menstruatie afwachten en dsn weer met Clomid beginnen..

Ik drink trouwens ook niet .. Tenminste 1 wijntje per maand js al veel haha

Ik ben 25 en m'n vriend 28 en wij wonen in noord Holland. Sinds juli 2013 zijn we verloofd. Toevallig gisteren over gehad en we willen in september gaan trouwen:) hopelijk van het weekend even serieus over hebben en een datum prikken.. Spannend!

12. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Cida, hoezo oei.. 30 is toch prima. Vanaf 35 wordt het pas iets moeilijker zeggen ze maar ik ken ook genoeg vrouwen die daarna nog babietjes hebben gekregen!!

@ juf dat is toevallig!! Ik woon vlakbij Aken, Kerkrade etc. Weet niet of je dat kent.

Vanavond lekker rustig aan gedaan en mijn vrouw jou vrouw gekeken Pff wat kunnen die mensen toch allemaal overdrijven:s

Fijne avond meiden.. X

13. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    He Mandy, fijn dat dat echter de rug is, weer een nieuwe ronde in straks, hopelijk gaat het beter nu!

Dat is al vrij snel, willen jullie groots trouwen, met alles er op en er aan? Of houden jullie het klein?

FSL, vind 30 zelf een beetje oud, als ik het het dan zo typ, of hardop zeg... Denk ik toch wel van jeetje, 30 al... Het gaat zo snel allemaal!

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Bruiloft word niet heeel groots maar wel "groot" haha.
    Willen sowieso voor de kerk trouwen met een feest daarna:)

15. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandy dat is inderdaad spannend! Voorbereiding lijkt me al erg leuk en mooi om te doen...

Mijn vriend wilt ook graag trouwen (en ik ook;)) maar ik geloof dat ik liever eerst een kindje samen heb & dan trouwen. Als het een meisje is kan ik haar ook een schattig jurkje aantrekken hihi :)

Vandaag nog iemand leuke plannen?

X

16. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk dat is toch zo ontzettend schattig..... ahh smelt smelt <3 <3

Bijgevoegde bestanden:

17. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Leuk Mandy, en de voorbereidingen, ook erg leuk! Miss wel zwanger trouwen! &#128512;

Meme, inmiddels een ei gehad?

Hier is het weer wachten geblazen, gelukkig is het met het weer genieten, kunnen er lekker op uit, dus afleiding!

18. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Cida Volgens ovu test wel, met temperaturen twijfel ik of hij geweest is. Het is mijn eerste keer temperaturen, dus heb er ook nog geen inzicht in.

Wij zijn vorig jaar getrouwd, erg veel voorbereiding nodig maar super gaaf om mee te maken. Een gemiddeld grote bruiloft en helemaal naar onze wensen.

O en ik drink alleen af en toe een wijntje als ik ongesteld ben. :)

19. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Ja, tempen komt best nauw. Lijkt mij dat je, met een redelijk regelmatige cyclus, wel een eisprong hebt, wie weet, goed nieuws deze ronde! :)

Wij zijn niet getrouwd, helaas. Zou het wel willen, maar vriend niet... Dus ja... Helaas!

20. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, hoe is het met iedereen? Vandaag een beetje kunnen genieten van het mooie weer?

Ik ben weer begonnen met ovulatietesten, maar nog geen ei op komst. Ik verwacht het aan het einde van de week.

CiDa, het wordt spannend... Hoe gaat het met je?

Mandy, gefeliciteerd met de trouwplannen!

Deel Deze Pagina