Waar blijft het geld?

Discussie in 'De lounge' gestart door leolientje, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Ik denk dat iedereen bekijkt naar wat het beste is voor hun situatie. Ik denk niet dat de thuisblijf moeders minderwaardig doen naar werkende mensen en denken oo laten we de werkende mensen even pesten. En ja misschien is het systeem een beetje krom maar opmerkingen zoals ik betaal jou toeslagen klinkt een beetje hatelijk.

2. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Mee eens!! Voor mij voelt het niet als dat ik iemand anders zijn toeslag betaal! Ik zou ook stoppen met werken als ik bijv. Al mijn geld zou moeten geven aan kdv of iets dergelijks. Dan blijf ik ook liever thuis, Want ik vind mijn werk leuk maar het heeft niet de hoogste prioriteit. En Ook zonder een baan kan je bijdragen aan de samenleving.

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Denk je dat Alexander het uit eigen zak betaald? Dat wordt van het belastinggeld wat wij betalen betaald hoor...

Maar goed, deze discussie heeft verder toch geen nut. Wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt allemaal

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Goed plan, einde discussie:p:)

Zijn er hier ook mensen bij wie lonen op verschillende data's binnen komen??? Hoe maken jullie dan een plan?
    Mijn loon komt op een vaste datum binnen maar mijn man heeft een
    '4-weken' loon en dus altijd een andere datum in de maand.

5. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij krijgen het salaris uiterlijk de 25e gestort, ik meestal een dag of twee eerder. Dan gaat er gelijk, via automatische overboeking, een vast bedrag per maand naar de spaarrekening en € 100,00 naar een spaarrekening die gebruiken om het hele jaar door voor vakantie te sparen (nu is deze tijdelijk omgedoopt tot spaarpot baby-uitzet :D)
    In het verleden (werkten we allebei nog bij een ander bedrijf) hadden mijn man en ik allebei een vierwekelijks salris. Dus om de twee weken kregen wij het salaris van de een binnen, twee weken later van de ander. Je had aan het einde van je salaris nooit een stukje maand over, maar het was niet altijd handig.

6. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Oww dat is te doen ja! Maar idd 4-weken loon is niet altijd handig. Ik zit altijd een beetje te klooien (;)) met wanneer ik het spaargeld overschrijf. Want ik ben altijd bang dat vaste lasten niet kunnen worden afgeschreven;)

Deel Deze Pagina