Ummm, nou ik ben er dus doorheen! Echt stom.. maar wilde zo nog even naar de winkel fietsen om ze te halen.. want wil eigenlijk wel weten of ie nou nog steeds positief is... en wanneer ie eindelijk eens negatief zou worden? Jij ook al zo lang! Heb je wel al een eisprong gevonden met tempen misschien? Dat vind ik namelijk wel gek: eisprong gevonden maar wel nog steeds LH pieken?
Ohjee haha, welk merk ovulatietestjes gebruik je ? Ik temp zelf (nog) niet.. wil dat nu wel gaan doen... Dus ik snap er weinig van.. hij was mij donker op 8 mei.. toen weer lichter, en vanaf 12 mei is hij knalpositief geweest, en toen even donker als C. Alleen 3 dagen geleden, was het 1 dag compleet verdwenen.. Vind het maar raar gedoe.... Ben inmiddels naar de HA geweest.. en heb bloed laten prikken. Waar is je tempkaartje ?
Ik heb nu kruitvat testjes. Hier op het forum lees ik er slechte verhalen over, maar ik vind ze eigenlijk wel fijn in gebruik. Vandaag opnieuw een positieve test.. nu al een week! En dan bedoel ik ook echt knalposi, elke dag! Mijn tempkaartje is trouwens te zien via het linkje in mijn handtekening: daar waar FF staat Spannend dat je bloed hebt laten prikken! Wanneer krijg je de uitslag?
Ja.. die dingen schijnen toch steeds vals positief te geven ?? Waarom bestel je niet die goedkope en betrouwbare van zwanger&kids ?? Straks zit je al die tijd te denken dat het positief is,.. en ligt dat aan die stomme testjes van KV Morgen, maandag of dinsdag krijg ik de uitslag
Heb ff je kaartje bekeken.. maar daar word ik nie wijzer van.. da's best chaos.. of ligt dat aan mij ? Ik kan geen ei vinden.. je moet toch 3 dagen hoog hebben na een eisprong ?
Volgens FF heb ik mijn ei gehad op dag 19 daar waar dat rode kruis staat. En het is zelfs een dik rood kruis, geen stippeltjeskruis (want dat krijg je als FF het niet helemáál zeker weet.. volgens mij) En dat klopt ook met de ovutesten.. en ja, hier staan dan wel wat slechte verhalen over die van kruitvat, maar ik kan me niet voorstellen dat ze echt zo slecht zijn.. anders kunnen ze toch niet in omloop zijn? Ik bedoel, het idee van al die ovutesten is hetzelfde toch! (Maar je hebt eigenlijk wel gelijk hoor.. ik kom alleen elke dag langs de kruitvat, en op een of andere manier vind ik het gewoon makkelijker om ze daar even te halen..) Ik hoop voor je dat je morgen de uitslag krijgt!!!!! Anders zit je het hele weekend in spanning... lijkt me echt vreselijk!
Haha ach ja, zelf weten natuurlijk Bestellen bij Z&K is net zo makkelijk als de KV binnenlopen hoor.. lol! Moet wel lachen om jou.. Ja ik hoop het ook, maar afwachten
Heb ff naar dag 9 gekeken.. maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.. dacht hij 3 dagen hoog moest blijven... daar ging hij die dag erna toch weer naar beneden? Of is het normaal dat hij na je ei een keer naar beneden stort ?
Nou ja, er bestaat zoiets als een innestelingsdip geloof ik.. maar ik weet niet hoor.. dit is pas de eerste maand dat ik aan het temperaturen ben... en nee, ziet er niet bepaald ideaal uit! Maar ja, ik heb nog geen zin om de hoop op te geven hoor! En als FF denkt een ei te ontdekken, dan ben ik daar blij mee
En innestelingsdip zou ook pas na iets van tenminste 5 dagen zijn ofzo... dus dat zal dit wel niet zijn!
Nee dat lijkt me niet idd... en nooit de hoop opgeven natuurlijk Wie weet ben je nu zwanger (hoop het) en anders leer je weer iets over je cyclus volgende maand
al leer ik maar dat er werkelijk geen pijl op te trekken is... dan weten we dat tenminste Hoe ist met jou trouwens? Al uitslag van de bloedtest vandaag, of moet je wachten tot na het weekend?
zelf zou ik mijn ei op dag 16 zetten, maarja toen waren je ovulatietesten nog negatief Ik blijf erbij.. een vreemd kaartje Even wachten tot 14 dagen vanaf je ´ei´. Dan weet je of het klopt!
Wupsie: Ja ik zou zelf eigenlijk ook denken dat het dag 16 was! Zou wel goed kunnen natuurlijk... zou ik ook meteen wat meer dagen dpo zijn! (Hoe meer hoe beter!) Maar ja... nega pvutesten inderdaad.. volgende maand toch maar een ander merk proberen. Vandaag was de ovutest eindelijk eens negatief trouwens! Mag ook wel, na een week En ok, niet heel heel erg overtuigend negatief, wel een echte streep nog, maar lichter dan de controle streep, dus telt ie als nega! Slunae: jammer van je test! het wachtbankje dan maar... ik zit er ook nog op, dus kom er gezellig bij (Hoewel ik al op dag 25 zit, dus word vast binnen een paar dagen ongi...)
Spannend! Nog 1 dag, en dan mag je testen... Ik ben nu ook begonnen met tempen.. maar vroeg me af hoelang je dat ding moet laten zitten.. in de gebruiksaanwijzing zeggen ze iets over 3 minuten.. maar na 1 minuut piept hij natuurlijk.. het scheelt wel 0,4 graden als je hem langer laat zitten. Hoe temp je eigenlijk ? Want rectaal vind ik nie zo leuk, en in m'n mond eigenlijk ook niet, dus ik doe het onder m'n oksel.. Ik had gisteren 36.6 en vandaag 36.1 Al stiekem een testje gedaan ?
Onder je oksel is wel helemaal niet zo nauwkeurig hoor! Ik temp rectaal, en heb er eerlijk gezegd niet zo problemen mee... en laat de thermometer zitten tot ie piept, volgens mij is ie dan wel klaar met meten! En nee, hier nog geen testje gedaan.. vanmorgen wel 36.6, nog steeds hoog, maar lager dan gister en eergister.. en daarbij had ik gisteravond wat spotting en nu krampen... ben ook strontchagrijnig, dus eigenlijk gewoon aan het wachten tot ongi begint. Kan nooit lang meer duren (herken de tekenen inmiddels... )
Ja echt balen... en het stomme is: zolang het nog niet écht is doorgebroken, blijft er toch ergens een sprankje hoop. Dus aan de ene kant denk ik: laat het nou maar gewoon beginnen, dan ben ik ervan af en kan ik naar de volgende ronde. Aan de andere kant denk ik: hoe later, hoe meer dagen dpo ik ben! Maak me namelijk een beetje zorgen dat mijn LF te kort is Gebruik tot nu toe die van het Kruitvat, maar lees daar op het forum slechte dingen over. Dus misschien volgende maand maar eens andere scoren.