Ik vind mezelf erg lastig nu alweer een vraag te hebben, maar heb toch de hulp van een ervaren iemand hierbij nodig. Mijn rondes zijn als volgt: 28 dagen. 30 dagen, met positieve ovutesten op dag 15/16/17 35 dagen, met positieve ovutesten op dag 15/16/17 40 dagen, getempt met een ei op dag 23. (ff plaatst ei op dag 23, maar op dag 30 heb ik ook een tempstijging gehad) En deze ronde ???? Ik heb dus de vorige ronde getempt en ben deze ronde ook aan het tempen. Hier mijn kaartje 2a30a4 Ovulation Charts Ik zit dus al op dag zoveel en heb nog steeds geen ei kunnen vinden Vorige ronde sloot ik af met 3 twijfelachtige zwangerschaps tests. Toen werd ik 18 dagen na ei ongesteld en verloor daarbij 2x een stolsel ter grote van een halve 2 euromunt (dus tezamen een 2 euromunt) Deze ronde kan ik blijkbaar geen ei gevonden krijgen. Hiermee wordt mijn cyclus ineens wel erg lang. Daardoor ga je je toch zorgen maken. Wanneer was nu vorige ronde mijn ei dan? Wat moet ik van die stolsels denken? Gaat deze ronde mij ei nog komen? Ben ik ineens eiloos geworden? Hoe moet dit nu verder? Komt mijn ei nog en als ie komt hoe loopt de volgende ronde dan weer. En als ie niet komt, wat dan? Wanneer moet, of beter gezegt mag, ik hiermee naar de dokter? Hebt u voor mij enige uitleg over wat ik hiermee aan moet?
Hoihoi, Ik begrijp dat het heel vervelend en dat je graag zekerheid wilt maar helaas kan ik je dat niet geven. Je temp is niet altijd even betrouwbaar. Bij sommige veranderd de temp niet en hebben ze gewoon een eisprong en bij andere wisselt het heel duidelijk maar hebben geen eisprong het blijft lastig. Wanneer en of je eisprong nog gaat komen is afwachten. Je schrijft dat je twijfelachtige zwangerschaps testen had, ben je niet zwanger? Dan kan je lang wachten op een ei! Laat anders een test doen bij je huisarts. Het advies is om het eerst zelf een half jaar tot een jaar te proberen en dan eens met de huisarts rond de tafel te gaan zitten. Imke
Ik neem aan dat ik niet zwanger ben. Na 3 heel licht positieve kruidvat testjes, waarvan 1 binnen de afleestijd, nog een clearblue digital gedaan op de dag dat ik ongesteld was en die zei niet zwanger. Daar had ik het dus bij gelaten. Ik ben dus gewoon ongesteld geweest. En sindsdien wacht ik op een ei. Dag 40 inmiddels alweer Het punt is, mijn cyclussen lijken steeds ietsje langer te worden, maar wat ik met deze cyclus aan moet???? Hoe lang loop je er mee door he (ter info, mijn vriend heeft een translocatie aan de chromosomen, dus als we al een eitje kunnen vinden...) Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik ook last gaan krijgen van mijn darmen. Soort van lucht dat zich ophoopt, voelt af en toe wat knellerig, ik heb zo nu en dan menstruatieachtige ballon pijn, maar ook zeer regelmatig gevoelige borsten. Zo heb ik dus ook sinds een dag of 4 dus ook weer die menstruatieachtige ballon pijn zo af en toe, voelt mijn buik wat gespannen van binnen uit, heb ik last van mijn borsten en heel soms voel ik me er ook nog eens misselijk bij. Ik dacht dus, wellicht dan eindelijk eens mijn ei? Maar niets van dat alles. Zo aantobben is geen pretje, want je weet echt niet meer wat je er mee aan moet. Zodoende mijn vraag, hoelang moet ik nog gaan zitten wachten op een ei waarvan ik niet het idee heb dat ie nog komt. Je bedenkt jezelf dan ook, wat als er geen ei meer komt, of over weet ik het hoelang pas, hoe gaat dat de volgende ronde dan? Ook zo? Dat trek ik niet hoor. Ik maak me veel te druk dat ik god weet wat mankeer