Volgens mij is dit niet alleen leuk tijdens het zwanger worden.. Hieronder een link over wat het is: Randjesfietsen - Home Maaaaarrrr, wie doet het en is er idd sneller zwanger mee geworden?
wist niet dat dat randjesfietsen heet trouwens hahaha! maar als antwoord op je vraag ja dat doe ik alleen niet om zwanger te worden maar als extra genot...
het is inderdaad wel erg lekker, maar heb er gewoonweg het geduld niet voor haha.....maar heb ook nooit geweten dat je dan makkelijker zwanger kan worden, misschien toch maar eens aan vriendlief vertellen haha....
ha ha dit heb ik al vaker uitgeprobeerd.. maar niet om zwanger te worden.. ik ga het zeker proberen en het resultaat zullen we we zien!..
ik wist niet dat dat zo heet! wat leuk! deze maand heb ik t geprobeert, of ik zwanger ben moet ik nog beleven, maar ben benieuwd! manlief weet niet dat ik t erom deed, maar we hebben het gedaan nadat hij klaarkwam, er liep wel wat uit mn k*tje, maar zal niet alles geweest zijn.. hoop ik.. ik laat t jullie weten als t geholpen heeft!
Ik denk zelf eigenlijk dat het wel heeft geholpen bij ons. De 6e maand begon ik met randjefietsen en dan echt volgens die regels en toen was ik zwanger! Het is ook wel bewezen dat het kan helpen! Ben vandaag uitgerekend
Haha, dat het eruit loopt is normaal hoor. Je lichaam neemt het echt niet op ofzo...Het gaat erom dat de zaadjes dan een extra zetje krijgen en de vloeistof komt gewoon weer eruit hoor
Tja, stel dat je dat nou doet en je bent daarna zwanger. Hoe weet je dan dat het aan het randjesfietsen lag? Kan net zo goed toeval zijn hoor. Maar laat je natuurlijk vooral niet tegenhouden!