Verdoving bij de tandarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nu moesten we 8 maart naar de tandarts voor controle(nieuwe tandarts omdat we vorig jaar verhuisd zijn)hij vroeg naar mijn gezondheid enzo(allergieën etc.en of ik zwanger ben)Dus ik zei van niet(volgens mij berekeningen kwam mijn ei pas de 14e.
    Omdat ik vrij negatief ingesteld ben dat het nog wel eens heel lang kan duren voor ik zwanger word,heb ik me vandaag dus laten verdoven(ik moest terug voor vullingen)
    Het ZOU dus nu kunnen dat ik zwanger ben,kan die verdoving dan kwaad?
    Ik weet het van Röntgenstralen wel,want de tandarts maakte ook foto's 8 maart daarom vroeg ie het ook denk ik(en ik ben van mezelf niet de dunste haha)

    Mijn vraag is dan ook...in hoeverre kan een verdoving kwaad,misschien maak ik me wel om niks druk nu :(:
     
  2. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Girl75,

    Ik had ook een afspraak met de tandarts en moest ook verdoofd worden. Nu heb ik gewoon een vroegtijdige test gedaan, en die was negatief. Dus heb ik me laten verdoven. Ik heb gehoord dat sommige verdovingen ook mogen tijdens je zwangerschap. Dus zou ik het alsnog navragen bij de tandarts welke verdoving hij heeft gebruikt, en of hij weet of deze schadelijk kan zijn. Als hij het niet weet kan je dan altijd navraag doen bij de HA.

    Groetjes,
    Wendy
     
  3. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Thnks meis,ik zal het eens navragen,want gekgenoeg stond ik er niet zo bij stil gisteren,maarja als je naar m'n banner kijkt ;)
     
  4. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Mijn tandarts zei dat de verdoving geen kwaad kon maar dat de stress rond de verdoving meer kwaad kon...
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben vanmiddag naar de tandarts geweest en ik heb foto's moeten laten maken.
    Op de foto was 1 gaatje te zien, verder zag de tandarts al dat alle 4 mijn verstandskiezen eruit moeten :( :( .
    Ik vroeg of het deze week nog gedaan kon worden omdat ik volgende week weer in mijn vruchtbare periode zit, gelukkig kon dat en mag ik as donderdag komen.
    Ik zie er wel als een berg tegenop; 4 verstandskiezen trekken en een gaatje dichten :( ...
     

Deel Deze Pagina