Hoe snel na miskraam lichtere testen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lieflief, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo dames:

Ik wil graag weten wanneer een zwangerschapstest lichter wordt bij een miskraam bij 5,5 á 6 weken. Kan iemand me hier antwoord op geven?

Donderdag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger was. Ik heb 2 weken geleden een menstruatie gehad (tenminste dat dacht ik). Vorige week heb ik heel licht bloedverlies gehad en had ik het gevoel dat ik zwanger was. Dus heb ik donderdag (na een vakantie) getest en die was positief, Duidelijk streepje op KV en op de CB digitaal stond 3+.
    Vrijdagochtend ben ik begonnen met vloeien en dacht ik direct dat het mis was ( ik heb in dec. ook een miskraam gehad). Na ongeveer 2 uur is het vloeien gestopt. 's avonds weer wat vloeien, gisteren wat bruinverlies en nu niets meer. Volgens de verloskundige kan het beide kant op. 30% van de vrouwen bloedt in het begin van de zwangerschap, ook echt rood. De helft van die 30% gaat goed, andere helft niet.
    Ik heb 6 mei een echo, maar wordt gek van de onzekerheid. Vrijdag was ik overtuigd dat het mis was, nu krijg ik toch weer hoop.
    Ik heb vanmorgen getest en de test is nog niet zo donker als donderdag, niet donkerder, maar ook niet lichter. Wanneer zou die lichter moeten worden als er sprake is van een miskraam?
    Ik hoop dat iemand me kan helpen!

2. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Sterkte in deze situatie...
    Ik kan je niet helpen aan een echt antwoord...
    Weet alleen dat hgc verdubbeld met 24 uur dus zou je moeten zeggen dat de streep duidelijker moet zijn... als je echte krampen hebt zit het fout..
    Ik had na mijn miskramen na 14 dagen nog een positieve test, maar dat was dus na 14 en na 9 weken zwangerschap...
    Ik hoop dat het goed zit voor je....!!

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bedankt voor je reactie.
    Het punt is dat ik niet echt krampen heb en relatief weinig bloed. Nu de test helemaal is opgedroogd zie ik dat hij wat lichter is, maar dat is de controlestreep ook. Dinsdag test ik weer en dan zien we het wel.

Deel Deze Pagina