hallo meiden, waarschijnlijk maak ik mij nog druk om niks... maar ik heb 30 juli voor het eerst na de bevalling weer mijn menstruatie gehad, ik wacht nu weer op mijn menstruatie... ik maak me wel een klein beetje zorgen... want zit nog niet te wachten op een nieuwe zwangerschap(onze kleine is nu 3 maanden). ik wacht nu ook op mijn menstruatie om te beginnen met de pil. ik wil het weekend afwachten en als ik het dan nog niet ben dan wil ik gaan testen... voor de zekerheid. het kan natuurlijk heel goed dat er regelmaat in mijn cyclus nog moet gaan komen.. maar het maakt me toch een beetje zenuwachtig... zo even mijn hart gelucht
Als jij voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt dan is er toch niets om je zorgen over te maken? Het kan goed zijn dat je cyclus na de zwangerschap nog goed op gang moet komen.
we hebben wel condooms gebruikt, maar soms ook zonder condoom gedaan(maar dan geen zaadlozing). mijn vriend heeft altijd redelijk wat voorvocht (sorry voor de details), maar wij hadden er niet bij stil gestaan dat daar ook zwemmertjes in kunnen zitten...
Oei, in de voorvocht zitten idd ook veel zwemmertjes. Je kunt evt. al een test doen als je het zeker wil weten. Succes!
dank je we wachten nog even af tot zaterdag en dan gelijk een test halen... hoop dat ie negatief is of dat ik voor die tijd menstrueer
Haha, ik denk dat je met me mee moet duimen, want de eerste 2 keer ben ik netjes gelijk ongi geworden met precies een maand ertussen en nu heb ik het na zitten rekenen (Ik dacht dat duurt wel heel lang) en ik zou al 5 dagen overtijd zijn. Hoop maar dat mijn cyclus gewoon nog niet helemaal zichzelf is! Zou bijna niet kunnen, want we hebben echt netjes een condoom gebruikt! Moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken hoor!
zal heeel hard voor je duimen dat je ongi word! hoe lang ga je wachten voor je gaat testen (voor de zekerheid)? begrijp het heel goed, ik moet er ook niet aan denken... zie dat jouw kleine bijna net zo oud is als de mijne
Tja, ik geef mijn lichaam nog een paar daagjes de tijd, maar als het na het weekend nog niet is gekomen, dan ga ik maandag wel testen hoor. Oh, ik zou me echt doodschamen. Ik heb mijn moeder net zitten vertellen dat er voorlopig echt nog geen tweede komt hoor, omdat ik eerst wil genieten van Zoey. En ook omdat ik het te druk zou vinden met twee hele kleine koters. Zie mezelf al hoogzwanger achter Zoey aanhollen, want dan zou het kunnen dat zij net begint te lopen. AAAAAaaaahhhh! Toch zou ik het niet weg laten halen als het zo zou zijn. Dat zou ik echt niet kunnen. Maar niet op de zaken vooruit lopen. Wij worden vast gewoon ongesteld (positief blijven toch?). Wat grappig dat jouw kleintje ongeveer even oud is Groetjes Banjabes
ik snap precies wat je bedoelt... ik denk er hetzelfde over. laten we idd maar afwachten.. probeer ook wel positief t blijven, maar denk er toch steeds aan. laat je het weten als je toch ongi bent geworden? ik had vanmiddag even het gevoel alsof ik ongi moest worden... maar helaas nog steeds niet...
Ik hou je op de hoogte meid! Spannend wel hoor. Misschien zit ie er bij jou wel aan te komen als je al zo'n gevoel had! Ik voel het nooit, maar ik wordt het altijd ineens. Echt afwachten dus! -x-
ik voel normaal ook nooit dat het eraan zit te komen hoor. maar vanmiddag voelde het net alsof ik lekte... toen ik bij de winkels liep maar uiteindelijk was er niks te zien in me broek idd erg spannend
Meiden, ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. En als je niet altijd veilig hebt gevreeƫn is dat ook niet helemaal onterecht... Je kunt al vruchtbaar zijn. Testen voor de zekerheid lijkt me een goed idee. Maar: het kan ook echt wel even duren voor je weer een regelmatige cyclus hebt. Voor m'n eerste zw zat ik altijd netjes op 27-28 dagen. Erna was het niet meer zo mooi regelmatig. na m'n eerste menstruatie duurde het 6 weken. En daarna varieerde m'n cyclus van 26 tot 35 dagen. Sterkte met de onzekerheid!
Bri dank je wl voor je reactie onze cyclus kan idd iets langer op zich laten wachtenen dat er niks aan de hand is laten we het maar hopen Banjabes en ik zitten nog niet te wachten op een nieuwe zwangerschap zo snel na de bevalling...
Hai! Ik ben 3,5 maand geleden bevallen, en ben ook nog niet ongesteld, begin me ook zorgen te maken. Ik heb het 1 x niet zo veilig gedaan ( niet in mij klaar gekomen). Ik geef wel borstvoeding!
rce86, ben je al en keer ongi geweest? het kan namelijk met borstvoeding dat het heel lang duurt voordat je voor de eerste keer ongi word
Hoi meiden, Hier nog steeds geen bloedende muts jammer genoeg! Hoe gaat het met jou ikke22, hou je het nog uit? Ik merk wel dat ik er een beetje zenuwachtig van begin te worden. Hoi rce86, ik geef ook borstvoeding (alhoewel, ik kolf het af en geef het in de fles, want mevrouw valt na een paar secondes in slaap aan de borst), maar bij mij kwam mijn ongesteldheid alweer gewoon na een maand op gang. Het kan inderdaad ook zo zijn dat het zomaar een half jaar duurt. Kijk inderdaad wel uit, want je weet nooit wanneer het moment van je eerste eisprong is. Pas als je ongesteld bent geworden weet je dat je twee weken daarvoor je eisprong hebt gehad. Dit eerste eitje kan natuurlijk ook gewoon bevrucht worden en dan is de kans heel groot dat je het niet door hebt! -x- banjabes
hoi banjabes, bij mij is het ook nog niet begonnen. ik ga wel vaker naar de toilet om te kijken of ik al een drupje zie ik blijf gewoon door duimen voor ons
Hihi, heel herkenbaar! Ik zit ook heel de dag stiekem op de wc! Jij gaat vandaag testen, toch? Oh succes meid! -x-