goedemorgen ik ben gelukkig vanochtend ongi geworden ben echt blij nu nog hopen dat jij ook ongi word
Ik ben nog niet ongi geweest, alhoewel.... net toen ik een beetje stopte met bloeden na de bevalling, werd het in 1 x weer erger. Ik ben daarvoor ook naar het ziekenhuis geweest en de gyn vertelde mij dat het een kleine menstruatie kon zijn( me baar moeder was namelijk schoon). Ik heb de laaste tijd af en toe wel het ongesteldheids gevoel. Maar dat had ik ook toen ik zwanger was
Oh gelukkig ikke22, Joepie, hartstikke fijn voor je hoor! Gelukkig maar! Hier nog even wachten (en hopen). kus banjabes
ja ben er hartstikke blij mee ben nog steeds aan het duimen voor jou hoor als je wilt... ik zit op een nieuw forum.. je mag erbij komen als je wilt we hebben daar ook en moederforum. het is net allemaal opgezet. zal het even in een pb zetten
Joehoeeeeee Heb maar een testje gedaan en gelukkig ben ik ook................... niet zwanger!!!! Oh, ben zo blij! Had gewoon zo verwacht dat mijn ongesteldheid regelmatig zou zijn omdat er de vorige keer precies de normale tijd tussen zat. Nu dus niet. Blijkbaar is mijn lichaam dus toch nog een beetje ontregeld. Pfeh, wat een opluchting zeg! Het had ook echt bijna niet gekund, of er moet dan maar net een scheurtje in het condoom zijn gekomen. Die kans is natuurlijk wel heel klein! Ga wel gelijk weer aan de pil hoor! Er is een pil die je in mag nemen terwijl jouw kindje je melk drinkt, dus dat komt goed! kus
sorry dat ik nog niet gereageerd had voor de rest... me vriend was er dit weekend maar super hee dat je ongi geworden bent gelukkig maar een nieuwtje die ik graag kwijt wil met mijn vriend over een 2e gehad... en in 2011 willen we aan de 2e beginnen echt leuk om nu al t weten liefs
Oh wat een leuk nieuws zeg! Super hoor dat jullie op 1 lijn liggen. Door deze hele twijffelperiode (zwanger of niet) ga je het er toch over hebben he? Wij liggen niet zo heel erg op 1 lijn. Giser hadden we het erover gehad en mijn mannetje wil al tussen een half jaar en een jaar voor een tweede gaan. Ik vind dat erg snel! Hij zei zelfs dat hij het wel een beetje jammer vond dat het niet raak was en dat hij dat helemaal niet zo erg had gevonden. Ehm, tja ik geloof dat ik dat pas over een jaartje of twee weer zou willen. Hmmm.....wij zijn hier nog niet helemaal uit. Vind het ook moeilijk om te zeggen nu. Voorlopig nog even niet in ieder geval!
sorry had verwacht dat je ook ongi was geworden het zet je idd aan t denken jammer dat jullie niet op 1 lijn zitten nog, maar dat komt zeker wel goed toch? wij zouden het liefst al volgend jaar voor de 2e gaan... maar dat ik helaas niet mogelijk
Hee meid, Komt inderdaad wel goed hoor. We gaan eerst eens even goed genieten van onze dame. Tegen die tijd zien we wel weer verder. We komen daar samen wel uit. Hoezo kan het over een jaartje niet als jullie dat allebei willen? Kus
ik woon op het moment bij mijn moeder en ben werkzoekende (toen ik bijna 5 maanden zwanger was gingen mijn ex en ik uit elkaar). mijn huidige vriend zit nog op school. zijn opleiding duurt nog 3 jaar. ik hoop volgend jaar een huisje te hebben. en dan komt hij bij me wonen. het is dus niet slim om volgend jaar nog een kleine erbij te nemen. financieel gaat dat zowiezo niet werken...
Hee meid, In dat geval kan ik het me heel goed voorstellen ja! Zal best wel heftig zijn geweest dat je relatie uit gaat terwijl je zwanger was zeg! Wat een mazzel met zo'n lieve moeder die je dan opvangt. Financieel vind ik het af en toe echt wel een beetje tegenvallen. Luiers alleen al zijn zoooooo duur! Zeker als je vriend dan nog studeert en jij nog bij je moeder woont. Nee, dan zou ik ook zeker nog een poos wachten. Heb je wel nog contact met je ex voor je dochter, of is dat helemaal over? -x-
hoihoi, het is idd best duur een kleine nee heb geen contact met mijn ex... gelukkig maar ook... hij heeft de kleine ook niet erkent. ik had ook een koophuis met hem, daar woont hij nu met zijn nieuwe vriendin (toevallig zijn ex ). hopelijk heb ik volgend jaar weer een eigen huisje. maar tussen mijn huidige vriend en mij gaat het echt super. hij is ook super lief voor de kleine en voelt zich echt een papa voor der. als we samenwonen dan wil hij der gaan erkennen.
Hey meid, Wat een super lieve vriend heb jij zeg! Wat een mazzel met zo'n kanjer. Die moet je niet meer laten gaan hoor! Hij kan de kleine inderdaad erkennen met jouw toestemming straks. Vind het heel bijzonder dat hij de papa wil worden (en eigenlijk al een beetje is). Lijkt me toch best wel eens lastig als het niet je eigen kindje is. Mijn ouders zijn ook elkaar en mijn stiefvader heeft mij ook vanaf dag 1 als zijn dochter beschouwd. Achteraf heb ik dat echt wel eens heel knap van hem gevonden. -x-
hij is ook echt super lief en laat m ook nooit meer gaan ik heb het ook heeel vaak tegen mijn vriend gezegd hoe knap ik het vind. uiteindelijk krijgt ze ook zijn achternaam liefs
Hihi, ik doelde eigenlijk meer op misschien ooit een bruiloft, maar misschien zijn jullie daar nog helemaal niet mee bezig. Liefs Banjabes
We hebben het wel vaker over trouwen gehad, maar gaat nog wel een paar jaar duren (voordat het financieel kan).. Maar dan neem ik graag zijn achternaam . En als de kleine dan ook al zijn achternaam heeft, dan zijn we samen 1 (allemaal dezelfde achternaam)
Hoi hoi, even een paar dagen niet gesproken! Hoe gaat het met jullie? Ben eindelijk ongesteld geworden, joepie!!!! Ben zo blij, dacht even dat er iets mis was! Ga gelijk met die pil beginnen (heb hem al een tijdje liggen). Morgen naar het CB. Weer zo'n vervelende prik. Is zo zielig altijd. Kan jouw meisje ook zo huilen tijdens en na de prikjes? Gelukkig hierna een paar maandjes geen prikjes meer! -x- banjabesje