Ik was mannen na een rot relatie helemaal zat en wou niks meer van ze weten. Uit nieuwschierigheid ben ik second life gaan spelen en daar heb ik mijn man ontmoet. We hebben maanden lang via internet vriendschappelijk contact gehad en ontmoeten wilde ik hem eerst helemaal niet, ook wilde ik geen foto zien want een relatie wou ik niet meer. na verloop van tijd en heel wat chat en telefoon gesprekken later was ik toch zo nieuwschierig dat ik hem wilde ontmoeten. Ik ben naar hem toe gegaan en gelijk 2 weken gebleven de vonk was goed overgesprongen. Ik weet het klinkt ontzettend afgezaagt maar je komt vaak pas iemand tegen als je niet op zoek bent of het helemaal niet verwacht. Wat wow spelen betreft ik heb nu ook 2 kinderen en speel s,avonds als de kinderen slapen
Toen ik nog echt op zoek was naar een vriend heb ik ook gezocht op internet.. Ik heb in 3 maanden tijd 576 reacties gekregen, er zaten maar liefst 3 leuke tussen (die achteraf eigenlijk ook niet zo leuk blijken ).. Dus tja, het is echt heeeeeeeel goed zoeken, en doorzetten.. Ergens moet ie rondlopen, toch?
second life heb ik ook wel eens gespeeld, maar ik snap het niet echt Gisteren toevallig nog eens gekeken, maar er is van alles veranderd. Verder heb ik ook geen idee waar ik in second life dan naartoe moet. Ik heb wel een mooie avatar daar haha
Ik moest ook meteen aan 1 van die reclames denken die je na 23:00 op tv ziet 'Waar is mijn prins op het witte paard? Een shrek op zijn ezeltje is ook goed' ...
O die reclame heb ik nog niet gezien...ik heb meestal de pech dat ik andere "vieze" reclames te zien krijg :S