Hallo dames. Zouden jullie met mij mee willen kijken? Normaal gesproken heb ik een duidelijke stijging na mijn ei. En heb ik mijn ei tussen dag 16 en 19. Heb vanaf gisteren een beetje maar vanaf vandaag meer, dikke witte afscheiding wat ik altijd naar mij ei heb. Dit wijst er dus voor mij op dat die geweest is. Maar mijn temp is nog niet duidelijk gestegen. Wat denken jullie? Alvast bedankt
Nee je ei is niet geweest. He hebt nu wel eggwhite (doorzichtig rekbaar vruchtbaar slijm) ingevuld. Klopt dat wel, want dik en witte afscheiding is creamy Ik verwacht dat je ei nog gaat komen.
Ja je hebt gelijkt. Verkeerd ingevuld. Heb het aangepast? Ja denk je? Hmm wel laat dan zit al op dag 21...en omdat ik witte afscheiding heb twijfel ik zo. Afwachten dus maar weer...
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Dacht gisteren dat die echt geweest van gezien mijn temperatuur. Vanmorgen toch weer lager
Kan 2 dingen betekenen. 1) de hoge temp van gisteren komt door lh piek (dat gebeurd vaker). Dat zou betekenen dat je ei vandaag of morgen is en je temp zal daarom morgen of overmorgen weer moeten gaan stijgen. 2) je ei was wel eergisteren en dan is de terugval van vandaag de gele lichaamsdip. Die kan voorkomen tussen 1 en 6 dpo. Het is dus even afwachten wat je temp gaat doen.