Hallo allemaal, Sinds iets langer dan 2 weken ben ik gestopt met de pil, de dokter zei tegen mij dat ik meteen zwanger zou kunnen raken, en ik dus allert moet zijn en een condoom moest gebruiken, ik ben trouwens niet gestopt met de pil om zwanger te raken... Maar nou is het dus toch verkeerd gegaan en heb ik er niet bij na gedacht dat het met condoom moest , ja dom van me zelf... maar nu ben ik sinds een week heel erg duizelig / misselijk / hoofdpijn / steken in m'n buik en ben vannacht zelfs flauwgevallen en op het ziekenhuis beland na een aantal testen is gebleken dat mijn bloeddruk veelste laag is. Ik merk aan m'n lichaam dat er wat mis is, alleen weet ik niet of dit op een zwangerschap zou kunnen lijken. Aangezien ik nog maar 19 ben vind ik het moeilijk om het hier over te hebben en durf hier niet mee naar mijn ouders te gaan, ik wil hun niet ongerust maken! Nou is mijn vraag zijn er meer mensen die na onveilige seks deze symptomen hebben gehad ?? En zou ik zwanger kunnen zijn??
Ik kan nog geen test doen?? Ik zou pas vanaf 1 maart kunnen testen. Het gaat me alleen over of mensen deze symptomen herkennen en ik in iedergeval een beetje gerust gesteld word , of dat ik er rekening mee moet houden dat ik toch daad werkelijk zwanger ben ....
Je hebt onveilige seks gehad, dus er is zeker een kans dat je zwanger bent. Daar moet je dus wel rekening mee houden. Waarom ben je gestopt met de pil?
2 weken geleden gestopt met de pil. En al een week klachten. Dat betekent dus dat je in de 1e week na het stoppen vd pil sex hebt gehad. Hoelang sinds het stoppen vd pil heb je sex gehad??? Ik denk dat jouw klachten komen van het ontpillen en niet van een zwangerschap. Het zou anders betekenen dat je ei al binnen 7 dagen moet zijn geweest.
Je kan zeker zwanger zijn. Ik had deze symptomen ook al voor nod bij mijn eerste (ik was toen ook 19). Maar het kan net zo goed een andere reden hebben. Je zou rond 1 maart even kunnen testen. Houd je ons op de hoogte? Sterkte..
Aangezien je geen anticonceptie hebt gebruikt zou het inderdaad kunnen dat je zwanger bent. Over twee weken even een test doen en je weet het! Bedank wel dat de kans niet heel erg groot is dat je zwanger bent. Vaak ga je jezelf ook symptomen aanpraten. Probeer het dus los te laten, op dit moment kun je toch nog niks doen Succes!
Ik ben gestopt met de pil omdat ik over ga stappen naar een andere pil, maar ik nooit echt normaal ongesteld ben geweest tijdens de pil gebruik en ik de laatste paar keer tussentijdse bloedingen had, in overleg met de dokter leek het hem verstandig even 3 maand te stoppen en te kijken naar het verschil als ik wel gewoon uit me zelf ongesteld zou zijn... En op deze manier te kijken welke pil dan wel geschikt is omdat ik in 2 jaar tijd al 3 verschillende pillen heb gehad.
Ik had er nog niet eens bij na gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, dit realiseerde ik me vanmorgen pas toen ik alles eens op een rijtje voor me zelf zette, dus de symptomen aan praten zal dan niet het geval zijn... Was het maar zo dat dat het was...
Je bent iets meer dan 2 weken gestopt met de pil. Waar in je strip ben je gestopt? Als je de strip afgemaakt hebt, heb je sowieso nog de stopweek waarin je beschermd bent. Wanneer heb je de onveilige seks gehad? Vanaf nu wel anticonceptie gebruiken in ieder geval! Het zou heel goed kunnen dat er nog een eisprong moet komen. Zou lullig zijn, als je alsnog zwanger raakt, terwijl je je zorgen maakt of je nu al zwanger bent.
Oké dat is niet zo slim van je. Afwachten, snel test doen en heel snel naar de huisarts als hij positief is. Zou ook bij negatief resultaat 2 dagen erna nog eens testen. Hoe sneller je erbij bent des te sneller je er ook weer "vanaf bent" om het even onaardig te zeggen. Als je nog niet zo lang zwanger bent is een abortus minder ingrijpend lijkt me..
Ik heb mijn strip afgemaakt en ben 2 feb. Ongesteld geworden na mijn stop week ben ik dus niet meer aan een nieuwe strip begonnen dus ben nu in totaal al 3 weken gestopt met de pil waar mijn stopweek bij mee gerekend is. Ik heb deze week 2 x onveilige seks gehad....
Welke data heb je sex gehad?? Als dat afgelopen week was en je al een week last hebt van kwaaltjes, kunnen de kwaaltjes niet van een zwangerschap komen.
Hebben ze in het ziekenhuis geen bloed geprikt, misschien hebben ze gezien jou symptomen en leeftijd ook wel een zwangerschapstest/ hcg geprikt.
Het is pas de 21ste dus ik denk niet dat je symptomen nu al kunnen komen van een zwangerschap. Maar je kunt wel zwanger zijn, al is het nu nog niet ingenesteld omdat het te vroeg is. Testen is nog te vroeg, maar haal ze voor de zekerheid toch. En test dan over 1,5 week. Hopelijk ben je niet zwanger en was deze grote schok groot genoeg om voortaan wel condooms te gebruiken.
Nu al kwaaltjes lijkt me sterk. Wat ongelooflijk onnadenkend van jullie om zomaar zonder anticonceptie door te gaan. Morning after pil? Kan dat nu nog?