Wij hebben de afspraak met mijn schoonouders dat onze zoon bij hun blijft als ik naar het ziekenhuis moet om te bevallen. Gisteren hadden wij het er nog een x over, en toen vroeg mijn schoonmoeder: Wanneer wil je dat wij met die kleine komen als het is geboren? Stel je beval 's avonds laat of 's nachts, wil je dat we hem laten slapen en dan 's morgens met het eerste bezoek komen? Tjeetje, had ik helemaal niet aan gedacht..het liefst wil ik hem er gelijk bij hebben, dat ik kan laten zien dat alles ok is, en dat hij kan kennismaken met zijn broertje. Maar ja, hij is dan 6 jaar, dus kunnen we hem misschien beter laten slapen. Vind het wel sneu, want ik moest "zweren" dat papa hem gelijk zou bellen dat hij kon langskomen als de baby geboren zou zijn.. Wie heeft dit al een x meegemaakt, en hoe heb je het opgelost?
Ik ben om 21.35 bevallen met een ks, mn dochter van toen anderhalf is gewoon de volgende ochtend gekomen. Die lag al in bed bij oma natuurlijk en tegen de tijd dat ik terug op de kamer lag en we zover waren voor bezoek was het al 22.30 geweest. Het ziekenhuis was 20 min. rijden dus dar begonnen we niet meer aan. Ook niet als ze 5 jaar ouder was geweest. Gewoon afspreken dat hij de eerste is na papa die de baby mag zien/vasthouden ed.
hoi hoi mijn kinderen waren ook bij opa oma was met mij mee naar het ziekenhuis ik ben overdag bevallen dus dan kun je inderdaad afspreken dat de oudste gelijk komt kijken maar savonds of snachts zou ik hem idd laten slapen ze hebben dan toch niet door dat je savonds of snachts bevallen bent dus als hij dan die morgen gelijk naar jullie toe kan zal het geen probleem zijn succes groetjes nathalie
Ik ben alle 3 de keren bevallen in de vroege ochtend en de kids mochten gelijk komen kijken,maar midden in de nacht was dat anders geweest, dan had ik ze laten slapen
Als het overdag is laat ik ze snel komen Als het 's nachts is hoop ik dat we niets hoeven regelen (thuis bevallen), maar dan nog laat ik ze lekker slapen tot de volgende ochtend. Eerlijk gezegd moet ik niet denken aan hangerige kinderen met slaap tijdens de eerste dag na de geboorte.
Ik beval in ieder geval niet thuis, maar jullie hebben helemaal gelijk..hij heeft met die leeftijd toch niet door als je 's avonds laat of 's nachts ben bevallen. En zo heb ik ook eventjes met mijn mannetje en de baby alleen, lekker slapen en uitrusten. En dan de volgende morgen, kan hij met papa mee komen.