Helaas nog nooit nesteldrang gehad. Elke keer weer op gehoopt, maar het kwam niet. Voor deze keer ook geen hoop. Gelukkig wel fam. die ipv mij nesteldrang kregen en aan het eind van de zwangerschap aanboden mijn huis nog even te soppen. Mooi meegenomen. Daar hoop ik dit keer ook op.
Mijn moeder heeft ook al aangeboden om te komen poetsen, soppen, opruimen, schilderen en weet ik veel wat. Zij heeft al behoorlijk nesteldrang! Misschien moet ik haar aanbod maar gewoon accepteren....
Jaahaa! Mijn schoonzussie heeft al een keer hier helpen schoonmaken en is zeker van plan dat nog een keer te doen. Ik heb ook geen liefdevolle band met schoonmaakwerk.
Nou, hier werd het dus nog veel erger hoor Alles is hier altijd netjes aan kant, sommige dingen worden dagelijks gedaan en minimaal wekelijks wordt alles afgenomen met een natte doek... maar nu is dat 10x zo erg Heb in een vroeg stadium alle kasten uitgeruimd, uitgesopt, kasten opnieuw ingeruimd, kleding gesorteerd, alles opnieuw uitgewassen, gordijnen gewassen Alles in huis is door mijn handen gegaan.... En nu... heb ik niets meer te doen en verveel ik me Ik ben maar begonnen met het uitwassen van stoffen speelgoed, het sorteren van schoenen en die wil ik ook nog gaan uitwassen! Ik neem het er maar van... straks is er geen tijd meer voor en voordat ik het weet is het gevoel van 'ik moet poetsen' weer weg
Haha ik ken dat, had ik een paar weken terug ook. En dan voelde ik me vreselijk dat er niet gedweild of gestofzuigd was hahaha... Nu heb ik weer even een opleving maar wil idd ook wel die nesteldrang, alles ff helemaal cleanen
Ik heb een hekel aan schoonmaken. Echt waar! Nou dit weekend wilde ik heel graag alles schoonmaken. Nu wordt ons huis verbouwt. Dus echt veel zin heeft het niet. Stond ik daar dan te huilen tegen m'n vriend: "Laat me nou schoonmaken." "Nee, schatje het heeft geen zin. Er loopt vandaag nog wel 4 man door het huis met vieze voeten." Kom ik maandag thuis, is het hele huis spik en span en me vriend uitgeput. Kut! Maar nog 4,5 week en dan ga ik met verlof. Dan is het mijn tijd..
Nou, ik heb een hekel aan schoonmaken en dat heb ik nog steeds!! Wel jammer, had opzich wel gehoopt op nesteldrang haha! En mijn vriend al helemaal! Die zag zichzelf al lekker languit op de bank liggen terwijl ik met het grootste plezier aan het schoonmaken zou zijn! Maar helaas
hier ook volop nesteldrang het ene moment nog te puffen in bed omdat ik zo moe ben 3 uur later de hele beneden gedaan?!!?
Hier geen nesteldrang gehad wel dat alle klusjes in huis klaar moesten zijn. Ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben zonder haha .. ik had het ook best kunnen gebruiken