Wie had er ook van de ene op de andere dag ineens een buikje? Bij mijn dochter ging het veel geleidelijker, maar dit keer is de buik sinds een paar dagen opeens naar buiten 'geplopt'. Zo zag je niks nu zit er opeens een bolletje. Hebben julie dit ook gehad en met welke termijn? Kreeg je dan ook meteen een groeispurt erachteraan? Of later pas? Ik hoop dat mijn buikje wat sneller mag groeien dit keer, bij de eerste zag je pas wat met 20 wk en ik wil zo graag pronken
Ja dat had ik ook! Bij mij gebeurde het ongeveer met 4 maanden. Of ik nog een groeispurt erachteraan krijg weet ik niet, want ben pas een week verder .
Ik had het van de week. Vrijdag moest ik nog mijn broek met een riem omhoog houden. Zaterdag zat dezelfde broek zonder riem te strak.
Hier nog niks gebeurd! Ben benieuwd wanneer het gaat komen, mijn VK zei dat het bij het 1e kind wel pas na 26 weken kan komen..ik vind het allemaal prima!
Hier groeit de buik geleidelijk... al vanaf een week of 6 een buikje en kan nu al goed pronken Hoop dat t voor jou ook snel komt
Hier groeit het ook geleidelijk aan. Maar net keek ik de buikfoto's nog eens na en toen had ik zoiets van wow toch wel flinke groeispurt gehad
Hier begon het pas met 25 weken, laatste week viel het wel mee en keek net in de spiegel en dacht JEETJE!! Alsof de kleine vanacht ff een flinke spurt heeft gemaakt!
Bij mij gebeurt het om de tijd dan staat het groeien vijf weken stil en binnen een week groei ik dan gigantisch. Met 18 weken kreeg ik voor het eerst echt een zwanger rond buikje.
Hier ook al een mooi bolletje sinds een 2-3 weken! Die ook al behoorlijk in de weg zit als je het niet gewend bent
@Within Hedde er ook al last van dat dat kleine buikje al in de weg zit als je bukt... Ik in ieder geval wel... dan denk ik weer... oohja ik moet door mn knieen gaan ipv voorover bukken
Ik had al die tijd wel een buikje, maar sinds deze week heb ik echt een BUIK, INEENS, je kan er nu echt niet meer omheen haha
hihi leuk he een buikie Ik heb zo'n zin in ook weer een mooie bolle buik! Nu zit ik echt in zo'n tussenperiode. Nog geen duidelijke zwangerbuik en nog geen beweging daarbinnen, geen symptomen meer.. lijkt me zo leuk om met kerst met een bol buikje om de boom te zitten Zie het al helemaal voor me hoor
Ja, hier in het vroege begin bij de 2de ook al snel een buik. Dit waren wel darmen... Met 17 weken waren mijn darmen gekalmeert en had ik een plattere buik dan met 12 weken, haha. Maar je spieren ontspannen ook sneller bij een volgende zwangerschap. Dit was wel te zien aan mijn navel die gelijk los zat weer.
Ik heb het al heel deze zwangerschap. Bij zestien weken toonde zich ineens een bolletje. En nu is het om de zoveel weken een flinke groeispurt en dan vervolgens weer rustig en stabiel. En iedere keer als hij zo'n spurtje trekt, dan ben ik echt een paar dagen van de leg . Moe, pijnlijke banden, steken, last van mijn bekken etc.
Ik had bij 13w5d een buikfoto gemaakt, amper wat te zien. Drie dagen later was daar ineens 'de buik'! Heel bizar. Rond de 26 weken had ik nog een groeispurt: van leuk buikje naar in-de-weg-zittende-logge-pens. Dat was iets minder...