ik heb tot vorig jaar augustus de implanon gehad daarna overgestapt op de pil maar omdat mijn vriend in het buitenland woont ,ben ik gestopt omdat ik steeds de pil vergat . heb een normale cyclus van 29 dgn . nu ben ik op 11 mei ongi geworden en daarna op 24 en 25 mei met mijn vriend naar bed geweest ( was even 5 dgn naar hem toe) , waarbij ik op 1 van die 2 dgn ( weet het even niet meer precies) veel bruin slijm verloor tijdens naar de wc gaan? heb op 31 mei een beetje licht roze slijm verlies gehad en toen op 8 juni ongesteld geworden alleen niet zoals normaal is . ik ben het altijd 5 dgn en zwaar ook. nu was het heel weinig , klinkt vies maar als ik zeg dat alles bij elkaar misschien 1 tampon vol zou zijn dan is dat veel . heb zo'n raar weeëig gevoel in me maag , moet constant naar de wc, ben erg moe, last van hoofdpijn , soms steken in mijn borsten en mijn broeken zitten strakker. heb al een test gedaan en die was nega maar een collega zei al dat dat kon komen omdat ik bloedverlies heb gehad dat het "seintje van zwanger" nog niet was aangekomen. het zou voor mij mijn 3 de zwangerschap worden maar zelfs ik weet nu niet wat me lichaam voor raars aan het doen is . help
even een update , wegens de opgeblazen gevoel vanmiddag dacht ik toch maar weer even een test doen want mijn gevoel zegt dat er iets is. nu had ik nog 2v5 van kruidvat liggen en heb ineens 2 streepjes staan . 2de streepje wel heeel licht maar zie hem wel , over een paar dagen nog maar eens testen en hopen dat hij dan duidelijker is
Hee meid, je vriend woont in het buitenland? huh voor werk ofzo? ( sorry benieuwd!!) zolang je geen helderbloed verloren heb kan het ook een innestelingsbloeding zijn gweest of gewoon een schoonmaak van binnen in ik heb zelf wel bruinverlies gehad 2daagjes en werd maar niet ongesteld terwijl bruinverlies bij mij de voorbodes zijn van de ongi. en de sympth horen allemaal bij een zwangerschap! alhoewel ik herken me dr niet echt in omdat ik sympth vrij ben mag me denk gelukkig prijzen wat tof dat je een positieve test heb! waren jullie al bezig voor de derde? of onverwachts? iig al een voorzichte felicitatie!! dat dat even maar kan in 5 dagen zon wondertje toch? dat het gewoon precies goed is uitgepakt zo! hihi. heb je misschien een foto van de test? veel liefs!!
hoi hoi nee wij hebben een lange afstandrelatie , niet echt ideaal maar het werkt wel . ik heb al 2 zoontjes uit een eerder huwelijk dus dit word onze eerste kindje samen dan als alles goed gaat . gisterochtend moest ik ineens overgeven na dat ik een kopje thee had gedronken , had gister na mijn werk (18 uur ) nog een keer met cb getest omdat ik het niet kon geloven en nu had ik veel gedronken en die gaf aan negatief dus snap er nu niets meer van , ik w8 nog wel 2 weken want dan zou ik dus weer ongi moeten worden en hopelijk dan uit de onzekerheid want dit is ook niets , kwaaltjes en onzekere testen
dat is raar.. maar misschien omdat je nog maar zo pril ben je niet veel moet drinken voor je een testje waagt! ga anders naar de dokter voor een bloedtest dan weet je het meteen! laat je het even weten? en nog niet de moed opgeven hoor!!! liefs
clear blue heeft wat langer nodig om het zwangerschapshormoon te herkennen en als je test is het heel erg aan te raden om dat met je ochtendurine te doen, die is het meest geconcentreerd en geeft meestal de beste uitslag! veel succes!
hoi hoi vanmiddag een test gedaan met midstream met de 2 hartjes en er kwam een tweede lijntje maar moet hem dan echt in het licht houden dus dacht misschien een indrooglijntje dus had er nog 1 gepakt en onder de kraan gehouden en daar kwam geen 2de 'indrooglijntje 'te voorschijn. 6 juli is mijn nieuwe nod dag dus w8 tot die dag en anders naar de huisarts